Widgets - Η Νέα Μόδα

Οι νέοι ηλικίας 9-17 ετών δεν δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα banners και τις online καταχωρίσεις. Αυτό είναι το –μάλλον αναμενόμενο– συμπέρασμα μελέτης της αμερικάνικης εταιρείας Alloy Media+Marketing που είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας.

Εντούτοις, το δεύτερο συμπέρασμα της μελέτης μπορεί να αποβεί εξαιρετικά χρηστικό για τους marketers που δραστηριοποιούνται στο online κομμάτι της διαφήμισης, καθώς αποδεικνύει ότι το online κοινό αυτής της ηλικίας δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στα advergames που ενσωματώνονται στις σελίδες των social networking sites. Σε ποσοτικούς όρους, μέσα στον τελευταίο μήνα, το 20% των νέων σε ηλικία χρηστών «κατέβασαν» υλικό από κάποιον διαφημιζόμενο στην προσωπική τους σελίδα. Το συμπέρασμα της μελέτης αποδεικνύει τη δυναμική των widgets στο σύγχρονο marketing, και ιδιαίτερα στο πλαίσιο του social networking.

Τα widgets είναι μικρά ψυχαγωγικά προγράμματα, τα οποία ο χρήστης μπορεί εύκολα να κατεβάσει στον υπολογιστή του. Σε αντίθεση με τις online διαφημίσεις, τις οποίες οι χρήστες δεν επιθυμούν να εμφανίζονται στο προφίλ τους χωρίς τη συγκατάθεσή τους, οι widget εφαρμογές είναι καλοδεχούμενες από τους χρήστες, λόγω του «διακριτικού» χαρακτήρα τους. Σύμφωνα με τους αναλυτές, τα widgets δεν διακόπτουν την online εμπειρία του χρήστη, αντίθετα δημιουργούν μεγαλύτερη σύνδεση με την εταιρεία που τα χρησιμοποιεί για τους διαφημιστικούς σκοπούς της. Γι' αυτόν τον λόγο, όλο και περισσότεροι διαφημιζόμενοι στρέφονται στο widget περιεχόμενο προκειμένου να προσελκύσουν κόσμο στα sites τους.

Εντούτοις, η συνέργεια των widgets με το social networking sites σκοντάφτει στο ότι τα εν λόγω sites δεν κερδίζουν κάτι από την εμφάνιση των widgets στις σελίδες τους, αφού οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο την εταιρεία που τα σχεδιάζει.(Marketing Week, 2007)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...