Πρόσφατα η Yahoo εξαγόρασε, έναντι 700εκ. δολαρίων, τη Right Media, εταιρεία εξειδικευμένη στη διαδικτυακή διαφήμιση. Σύμφωνα με τον κ. Yang, η προσθήκη της BlueLithium στο δυναμικό της εταιρείας θα βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να μεγιστοποιήσουν τη διαδικτυακή προβολή τους. «Τα προϊόντα, η τεχνολογία και η ομάδα της BlueLithium θα γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας μας στην πορεία της προς την κορυφή της διαδικτυακής διαφήμισης». Η BlueLithium, η οποία εξειδικεύεται στην ανάλυση δεδομένων, έχει 145 άτομα προσωπικό σε 10 γραφεία στις ΗΠΑ ενώ στους πελάτες της ανήκει, μεταξύ άλλων, και η General Motors. Οργασμός διαφημιστικών εξαγορώνΤον τελευταίο καιρό όλες οι μεγάλες διαδικτυακές εταιρείες προσπαθούν να ενισχύσουν τις διαφημιστικές τους υπηρεσίες. Η Microsoft εξαγόρασε την aQuantive για 6 δις δολάρια τον περασμένο μήνα ενώ η εξαγορά της DoubleClick από τη Google για 3,1 δις δολάρια περιμένει την έγκριση των Αμερικάνικων ρυθμιστικών αρχών. (e-go.gr)
Η Yahoo εξαγοράζει διαφημιστικό δίκτυο έναντι 300 εκ. δολαρίων
Πρόσφατα η Yahoo εξαγόρασε, έναντι 700εκ. δολαρίων, τη Right Media, εταιρεία εξειδικευμένη στη διαδικτυακή διαφήμιση. Σύμφωνα με τον κ. Yang, η προσθήκη της BlueLithium στο δυναμικό της εταιρείας θα βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να μεγιστοποιήσουν τη διαδικτυακή προβολή τους. «Τα προϊόντα, η τεχνολογία και η ομάδα της BlueLithium θα γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας μας στην πορεία της προς την κορυφή της διαδικτυακής διαφήμισης». Η BlueLithium, η οποία εξειδικεύεται στην ανάλυση δεδομένων, έχει 145 άτομα προσωπικό σε 10 γραφεία στις ΗΠΑ ενώ στους πελάτες της ανήκει, μεταξύ άλλων, και η General Motors. Οργασμός διαφημιστικών εξαγορώνΤον τελευταίο καιρό όλες οι μεγάλες διαδικτυακές εταιρείες προσπαθούν να ενισχύσουν τις διαφημιστικές τους υπηρεσίες. Η Microsoft εξαγόρασε την aQuantive για 6 δις δολάρια τον περασμένο μήνα ενώ η εξαγορά της DoubleClick από τη Google για 3,1 δις δολάρια περιμένει την έγκριση των Αμερικάνικων ρυθμιστικών αρχών. (e-go.gr)