
Μερικές βασικές λειτουργίες προστέθηκαν στη μηχανή αναζήτησης της Yahoo σε μια προσπάθεια να κερδίσει το χαμένο έδαφος έναντι του μεγάλου της ανταγωνιστή, της Google. Από σήμερα οι φωτογραφίες από το Flickr καθώς και βίντεο προστίθενται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων των χρηστών. Μια αναζήτηση για έναν καλλιτέχνη όπως η Madonna ή οι U2 φέρνει ως αποτελέσματα site αλλά και βίντεο των καλλιτεχνών και μουσικά αποσπάσματα από τα τραγούδια τους ενώ υπάρχουν και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα γύρω από τους στίχους, τις φωτογραφίες ή το βιογραφικό των καλλιτεχνών.
Yahoo Local (US): Στις αναζητήσεις εστιατορίων ή ξενοδοχείων, μέσω του εξειδικευμένου site αναζήτησης Yahoo Local που αναζητά σε τοπικό επίπεδο, ο χρήστης μπορεί να δει συνδέσεις προς χάρτες, αξιολογήσεις του ξενοδοχείου και κριτικές πελατών. Αυτά βέβαια όταν ο χρήστης αναζητά ξενοδοχεία και εστιατόρια στο εξωτερικό καθώς οι λέξεις «Σπονδή» και «Μεγάλη Βρετανία» δεν μας οδήγησαν πουθενά. Άλλωστε δεν υπάρχει καν η Αθήνα στις πόλεις που υποστηρίζονται από τη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης (σε αντίθεση με όλες τις αντίστοιχες πόλεις στις ΗΠΑ). Η ανανεωμένη μηχανή αναζήτησης περιέχει επίσης στα αποτελέσματά της στοιχεία από το Yahoo Movies και το Yahoo Travel προσθέτοντας ενδιαφέροντα στοιχεία αντίστοιχα για ταινίες και ταξίδια.
Yahoo Shopping:Όταν ο χρήστης αναζητά προϊόντα το Yahoo θα βγάλει αποτελέσματα από το Yahoo Shopping ενισχύοντας τις καχυποψίες ότι αυτή η μηχανή αναζήτησης είναι πιο πολύ εσωτερική διαδικασία της Yahoo παρά αντικειμενικός τρόπος αναζήτησης στο διαδίκτυο. Η νέα μηχανή αναζήτησης προσπαθεί να καταλάβει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν όρους στο διαδίκτυο και να προσαρμόσει τα αποτελέσματα στις ανάγκες τους. Έτσι προσφέρει εξειδικευμένες αναζητήσεις σε τομείς όπως η υγεία, ο αθλητισμός και τα γεγονότα, μια μέθοδο που χρησιμοποιούν αντίστοιχα η Google και η Microsoft.
Βοήθεια στην αναζήτησηΤο σημαντικότερο ωστόσο στοιχείο της νέας μηχανής αναζήτησης της Yahoo είναι ένα παράθυρο Ajax που «κατεβαίνει» κάθε φορά που ο χρήστης δεν είναι σίγουρος για τον όρο που αναζητά στο διαδίκτυο. Το αναδυόμενο παράθυρο προτείνει λέξεις προς αναζήτηση για να βοηθήσει το χρήστη να βρει πραγματικά αυτό που ψάχνει. Η λειτουργία είναι εξαιρετικά βοηθητική μόνο αν ο χρήστης αναζητά όρους στα αγγλικά καθώς δεν προτείνεται καμία λέξη στην ελληνική γλώσσα. (e-go.gr)