
Η συμμετοχή παραπάνω από 350 ανθρώπων του χώρου της επικοινωνίας στο συνέδριο απέδειξε ότι το μέλλον της interactive επικοινωνίας στην Ελλάδα διαφαίνεται τουλάχιστον ευοίωνο. Οι εισηγήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του συνεδρίου συνδύασαν τις εξελίξεις στη διεθνή αγορά επικοινωνίας με την ελληνική πραγματικότητα. Ο Jean Paul Edwards, Head of Media Features της OMD και η Patou Nuytemans, EAME Digital Director του Ogilvy Group -και παλιά γνώριμη του Marketing Week από το 4ο Marketing Director's Forum- περιέγραψαν το πώς θα διαμορφωθεί μελλοντικά ο χώρος της interactive επικοινωνίας, διευκρινίζοντας στους συνέδρους ότι "οι εξελίξεις τρέχουν και δεν αφήνουν περιθώρια κωλυσιεργίας".Φουτουριστικό χαρακτήρα είχε και η παρουσίαση του Stanislas Segard, Υπεύθυνου Πωλήσεων Rich Media της Double Click, ο οποίος παρουσίασε στους συνέδρους τις απεριόριστες πλέον δημιουργικές δυνατότητες της online διαφημιστικής επικοινωνίας. Τέλος, ο Jaap Favier, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Ερευνών της Forrester Research και o Brian Kealy, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων των Online Υπηρεσιών της Microsoft για την περιοχή CEMEA μίλησαν για media 360 μοιρών και τη δημιουργία integrated καμπανιών. Στο πλαίσιο του IMC 2007 παρουσιάστηκαν και τα ευρήματα της έρευνας E-metrics 2007 από τον Σπύρο Ζαβιτσάνο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της AGB Nielsen Media. (dailyfax)