Την παρακμή του Web 2.0 και του Facebook αλλά και την άνθηση της ψηφιακής μουσικής και της διαδικτυακής τηλεόρασης προβλέπει το BusinessWeek.
Το κοινό του διαδικτύου θα κουραστεί από τα blog, τα ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και τα site που αυξάνουν το διαφημιστικό βομβαρδισμό μειώνοντας το αξιόλογο και χρήσιμο περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το περιοδικό η κούραση του κοινού και η έλλειψη επενδυτών θα οδηγήσει στην παρακμή του Web 2.0. Οι μεγάλες εταιρείες όπως η Google και η Microsoft στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε άλλες μορφές επενδύσεων ενώ και οι επενδυτές στρέφονται προς μικρές εταιρείες που σχετίζονται με το περιβάλλον αφήνοντας στη (θανατηφόρα;) μοίρα τους μικρές εταιρείες γύρω από το web 2.0.
Το BusinessWeek προβλέπει επίσης ότι οι χρήστες θα κουραστούν από το Facebook ενώ πιθανώς να μην υπάρξει άλλη μορφή ηλεκτρονικού κοινωνικού δικτύου (όπως το MySpace και το Hi5) και οι χρήστες να συνεχίσουν να επικοινωνούν μέσω άλλων μορφών επικοινωνίας.
Επιπλέον, σύμφωνα με το περιοδικό η χρήση ψηφιακής μουσικής μέσω διαδικτύου θα αυξάνεται σε αντίθεση με τα CD που θα γνωρίσουν ακόμα μεγαλύτερη παρακμή.
Το iTunes και το Amazon θα υπερισχύσουν στην μουσική βιομηχανία ενώ η διαδικτυακή τηλεόραση θα γίνει πραγματικότητα και θα διαδοθεί ευρέως μέσα στο 2008. (e-go.gr)