Εξαγοράζει το Bebo η AOL

Το ηλεκτρονικό κοινωνικό δίκτυο Bebo εξαγόρασε η AOL της Time Warner έναντι 850 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά.
Το Bebo είναι το τρίτο μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κοινωνικό δίκτυο στις ΗΠΑ μετά το MySpace και το Facebook με 40 εκατομμύρια μέλη από όλο τον κόσμο που επισκέπτονται κατά μέσο όρο 78 σελίδες τη μέρα. Η τιμή της εξαγοράς είναι ιδιαίτερα μικρή σε σχέση με τα ποσά που κυμαίνονται στον ανταγωνισμό. Πέρισυ η Microsoft εξαγόρασε το 1.6% μόνο του Facebook έναντι 240 εκατομμυρίων δολαρίων. Η News Corp αγόρασε το MySpace έναντι 580 εκατομμυρίων δολαρίων το 2005 όμως από τότε η αξία του site έχει εκτιναχθεί στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα είναι στο επίκεντρο της προσοχής τελευταία για χρήστες αλλά και διαφημιστές καθώς μπορούν να προβάλλουν στοχευμένα προϊόντα και υπηρεσίες.
Σύμφωνα με την ComScore το Bebo ήταν το ένατο πιο δημοφιλές ηλεκτρονικό κοινωνικό δίκτυο παγκοσμίως τον περασμένο Ιανουάριο ενώ είναι και το δεύτερο site με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στη Βρετανία. Ιδρύθηκε στην Καλιφόρνια από τον Michael Birch, Βρετανό επιχειρηματία που έχει ακόμα μεγάλο ποσοστό των μετοχών του site. Αν και πέρισυ το Facebook συγκέντρωσε όλη την προσοχή των media, το Bebo κρατάει τα ηνία της δημιουργικότητας που προσφέρει στους χρήστες του. (e-go.gr)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...