Η πρωτοφανής συνεργασία των δύο «αιωνίων» αντιπάλων πάει ένα βήμα παραπέρα, καθώς η Yahoo ανακοίνωσε ταυτόχρονα και τη δημιουργία μίας κοινοπραξίας με την Google για την προώθηση της όλης προσπάθειας.
Η πρωτοβουλία Open Social της Google ανακοινώθηκε τον περασμένο Νοέμβριο.
Μέχρι στιγμής, την υποστήριξή τους στην πρωτοβουλία του διαδικτυακού κολοσσού έχουν ανακοινώσει δημοφιλή ονόματα από τον χώρο της κοινωνικής δικτύωσης, όπως το MySpace και το Friendster.
Στόχος τους είναι η δημιουργία εφαρμογών, που θα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, από παιχνίδια μέχρι εκθέσεις φωτογραφιών, οι οποίες θα «τρέχουν» σε όλες τις υπηρεσίες του είδους. Στον αντίποδα, το ιδιαίτερα δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης Facebook, στο οποίο συμμετέχει και η Microsoft μέσω μίας επένδυσης ύψους 240 εκατ. δολαρίων, δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την πρόθεσή του να συνεργασθεί με το OpenSocial.
Την πρωτοβουλία Open Social υποστηρίζουν μέχρι στιγμής 15 μεγάλες εταιρείες του χώρου. Υπολογίζεται ότι οι εφαρμογές που θα αναπτυχθούν μέσω του OpenSocial αφορούν περί τα 200 εκατ. συνδρομητές υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, εκ των οποίων τα 110 εκατ. είναι ενεργοί χρήστες του ΜySpace.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος προώθησης της πρωτοβουλίας Τζο Κράους, «Αν θέλεις να πας γρήγορα, προχώρα μόνος σου. Αν θέλεις να πας μακριά, τότε έλα μαζί μας». Ο Κράους είναι ιδρυτής της JotSpot, μίας κατασκευάστριας λογισμικού για τη δημιουργία ιστοσελίδων που απευθύνονται σε μικρές ομάδες, η οποία εξαγοράσθηκε πέρυσι από την Google. (e-go.gr)