Alex Ehrmann, MelinaMay.com: Οι «έξυπνες αγορές» ήρθαν για να μείνουν

Πόσο δημοφιλές είναι το e-shopping στην Ελλάδα και τι απαιτείται προκειμένου ένα site να εξελιχτεί σε αγαπημένο προορισμό των καταναλωτών;


Ο Alex Ehrmann, Operations & Marketing Manager του MelinaMay.com, μιλά για το e-commerce, περιγράφει τις τάσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά και εξηγεί πώς καταφέρνει ένα ελληνικό site, το MelinaMay, να διακριθεί στο παγκόσμιο Mall του Διαδικτύου.

Marketing Week: Πότε άνοιξε τις πύλες του MelinaMay και ποιος ήταν ο ιδρυτικός στόχος που θέσατε;

Alex Ehrmann: Το MelinaMay.com άρχισε τη λειτουργία του τον Φεβρουάριο του 2010. Κύρια επιδίωξή του ήταν να δημιουργηθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εντελώς διαφορετικό από όλα τα άλλα στην ελληνική αγορά, με στόχο να προσφέρει τις χαμηλότερες τιμές στα καλύτερα brands της αγοράς.

Marketing Week: Ποιοι είναι οι κυριότεροι προμηθευτές σας;

Alex Ehrmann: Ξεκινήσαμε κάνοντας focus στην αγορά της ένδυσης/υπόδησης και στα αξεσουάρ και σταδιακά «ανοίξαμε» αρκετές προϊοντικές κατηγορίες όπως είδη σπιτιού, είδη για την κουζίνα, είδη ομορφιάς και spa... μέχρι και gadgets και θήκες για i-Phones. Σημαντικό ρόλο στη διεύρυνση των προϊοντικών κατηγοριών ήταν οι ίδιοι οι επισκέπτες/πελάτες του MelinaMay.com. Αυτοί προτείναν και εμείς ανανεώναμε τις προσφορές μας με τις κατηγορίες αλλά και τα brands, που οι ίδιοι ήθελαν να δουν στο site.

Marketing Week: Σε τι ποσοστό φτάνουν οι εκπτώσεις στο MelinaMay;

Alex Ehrmann: Οι εκπτώσεις μας φτάνουν ακόμα και το -80% σε επώνυμα brands.

Διαβάστε όλη την συνέντευξη εδώ!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...