Στα 40 εκατ. ευρώ η online διαφημιστική δαπάνη το 1ο εξάμηνο


Τα 40 εκατ. ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2011, καθώς το IAB Hellas κατέγραψε επενδύσεις ύψους 24 εκατ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του έτους, στο πλαίσιο της καθιερωμένης καταγραφής του μεγέθους της ελληνικής αγοράς.



Στην καταγραφή συμμετείχαν 25 online publishers και διαφημιστικά δίκτυα αντιπροσωπεύοντας περισσότερα από 150 websites. Η ανάπτυξη αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό από ενισχυμένες επενδύσεις από τους κλάδους των Χρηματοοικονομικών, των Τηλεπικοινωνιών και κυρίως του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου των Καταναλωτικών Αγαθών, ο οποίος μάλιστα πλέον αντιστοιχεί στο 1/5 της συνολικής δαπάνης.

Η εικόνα αυτή ενισχύει τη θέση της ψηφιακής επικοινωνίας ως κοιτίδας δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς τόσο συνολικά, όσο και σε μερίδια επιμέρους κλάδων διαφημιζόμενων, η Ελλάδα συγκλίνει σε ρυθμούς ανάπτυξης με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες του δικτύου ΙΑΒ.

Source: MarketingWeek.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...