Το 90% των Ελλήνων καταναλωτών στα social media


«Κολλημένοι» με τα social media και έτοιμοι για μεγάλες περικοπές στις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες. Αυτό δήλωσαν οι έλληνες καταναλωτές σε έρευνα του IBM Institute for Business Value (IBV) που διεξήχθη πρόσφατα μεταξύ 13.000 ατόμων σε 24 χώρες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της IBM, στην Ελλάδα, οι καταναλωτές ανησυχούν εξαιτίας της ευρωπαϊκής κρίσης χρέους και αναμένουν να περικόψουν τις δαπάνες τους σχεδόν για τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών των τηλεπικοινωνιακών παρόχων.

Την ίδια στιγμή, όμως, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αναγάγει την κοινωνική δικτύωση σε βασικό μέσο επικοινωνίας, που χρησιμοποιούν τακτικά.

Ειδικότερα, το 61% αναμένεται να μειώσει τις δαπάνες χρήσης του κινητού τηλεφώνου, το 52% τα έξοδα της σταθερής τηλεφωνίας, ενώ περίπου οι μισοί θα «κόψουν» τα χρήματα που καταβάλλουν για ευρυζωνική σύνδεση μέσω φορητών συσκευών.

Μάλιστα, η έρευνα επισημαίνει ότι πολλοί καταναλωτές θα πραγματοποιήσουν μετάβαση ή θα αυξήσουν τη χρήση εναλλακτικών υπηρεσιών, όπως η φωνητική επικοινωνία μέσω IP (voice over IP) και τα κοινωνικά δίκτυα.

Το πλέον ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας της IBM είναι ότι εννέα στους δέκα έλληνες έχουν αναγάγει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε βασικό μέσο επικοινωνίας, καθώς τα χρησιμοποιούν κάθε εβδομάδα.

Μάλιστα, αυτή η τάση κυριαρχεί στους νεότερους, καθώς το 84% των καταναλωτών κάτω των 25 ετών χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα ακόμη και σε καθημερινή βάση, ενώ σε υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η χρήση βίντεο από το διαδίκτυο, καθώς το 46% των καταναλωτών προβάλλουν ροές ή μεταφορτώνουν βίντεο από το YouTube και άλλες ιστοσελίδες καθημερινά.

Σύμφωνα με την έρευνα, «η κυριότερη πηγή πληροφόρησης για τους Έλληνες καταναλωτές είναι η αναζήτηση στο Internet (για το 73% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα), ενώ το το 64% των καταναλωτών προτιμούν τις συστάσεις από συγγενείς και φίλους».

Διάβασε όλη τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ

Source: ToVima.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...