Επέκταση της Google στις τηλεοπτικές διαφημίσεις

Αποφασισμένη φαίνεται η Google να επεκτείνει τις διαφημιστικές της δραστηριότητες στην τηλεόραση καθώς πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία με τον κολοσσό των ερευνών, Nielsen Co έτσι ώστε να έχει πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία των τηλεθεατών. Σε συνέχεια της συμφωνίας η Google θα πληρώσει ένα αδιευκρίνιστο ποσό στη Nielsen για να αποκτήσει πληροφορίες για τα στοιχεία των ανθρώπων που παρακολουθούν συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα. Η Nielsen, με έδρα στη Νέα Υόρκη, παρέχει στοιχεία για την ηλικία, το φύλλο, την οικογενειακή κατάσταση και άλλα προσωπικά στοιχεία στους διαφημιστές και τα κανάλια έτσι ώστε να μπορούν να στοχεύουν καλύτερα τις διαφημίσεις τους. Η νέα συνεργασία φανερώνει την επιθυμία της Google να επεκταθεί άμεσα στις τηλεοπτικές διαφημίσεις με τρόπο το ίδιο αποτελεσματικά όπως και στο διαδίκτυο. Βέβαια στον τομέα του διαδικτύου οι 1 δισεκατομμύριο αναζητήσεις που γίνονται στο δικτυακό της τόπο είναι αρκετές για να της δώσουν επαρκή στοιχεία για τα ενδιαφέροντα των χρηστών. «Πρόκειται για άλλη μια ένδειξη ότι η Google αντιμετωπίζει σοβαρά το ενδεχόμενο να δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενούς της να προβάλλονται και στην τηλεόραση» δήλωσε ο διευθυντής έρευνας της Horizon Media, εταιρείας που βοηθά τους διαφημιστές να αγοράσουν τηλεοπτικές διαφημίσεις. Η επέκταση της Google στις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις θα γίνει σταδιακά ενώ προς το παρόν ο κολοσσός της αναζήτησης συνεχίζει να βγάζει τα περισσότερα κέρδη από τις διαφημίσεις κειμένου που προβάλλονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης και σε συμβεβλημένα site. Η συγκεκριμένη συνταγή της Google είναι τόσο προσοδοφόρα που έφερε τη Google στη δεύτερη θέση, στις εταιρείες τεχνολογία, μετά τη Microsoft Corp με αξία 210 δις δολαρίων. Η συνεργασία με το Google ταιριάζει απόλυτα και με τη στρατηγική της Nielsen καθώς η τελευταία επιχειρεί να εφαρμόσει νέες ερευνητικές τακτικές που επεκτείνονται στα ψηφιακά μέσα όπως τα iPod και τα κινητά τηλέφωνα. (e-go.gr)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...