
Η World Federation of Advertisers καλεί την Ευρωπαϊκή Αρχή Ανταγωνισμού να εξετάσει προσεκτικότερα την εξαγορά του digital agency Double Click από την Google, υποστηρίζοντας ότι η συμφωνία αυτή θα υποβαθμίσει τον ανταγωνισμό στην online διαφήμιση. Σε επιστολή της προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η World Federation of Advertisers συνέστησε στην Αρχή Ανταγωνισμού μεγαλύτερη προσοχή στο πρόσφατο κύμα εξαγορών online διαφημιστικών εταιρειών, όπως αυτής της 24/7 Real Media από το WPP και της aQuantative από τη Microsoft. Σύμφωνα με τον Stephan Loerke, Γενικό Διευθυντή της WFA "η ανάπτυξη του internet οφείλεται στον οξύ ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών. Και είναι αμφίβολο ποια θα είναι η επίδραση των πρόσφατων συμφωνιών στη διαδικτυακή αγορά".
(daily fax)