Microsoft: εξαγόρασε μερίδιο του Facebook


240 εκατομμύρια δολάρια πλήρωσε η Microsoft για να αποκτήσει μερίδιο 1,6% στο Facebook, ένα από τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα στο διαδίκτυο με αξία 15 δισεκατομμύρια δολάρια. Το Facebook απέρριψε αντίστοιχη προσφορά από το μεγάλο ανταγωνιστή της Microsoft, το Google, το οποίο επίσης ενδιαφέρεται για ποσοστό στο δημοφιλές site. Η Microsoft θα αναλάβει επίσης τις διαδικτυακές διαφημίσεις του Facebook στις χώρες εκτός των ΗΠΑ ως μέρος μιας συμφωνίας που έφερε τις δύο εταιρείες στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για πολύ καιρό. Η Microsoft παρέχει ήδη στο Facebook τις διαφημίσεις σε banner και link στο site των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο Mark Zuckerberg, ιδρυτής του Facebook, ξεκίνησε το διαδικτυακό κοινωνικό δίκτυο στην εστία του Πανεπιστημίου Harvard όπου διέμενε πριν από 4 χρόνια. Ο 23χρονος Zuckerberg δήλωσε ότι θέλει να διαφυλάξει το ιδιωτικό προφίλ της εταιρείας του για τουλάχιστον ακόμα 2 χρόνια. Το Facebook απέρριψε προσφορά εξαγοράς 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από τη Yahoo πέρισυ. Διαφημιστικός μαγνήτηςΤο Facebook ελπίζει να γίνει διαφημιστικός μαγνήτης αυξάνοντας το κοινό του που σήμερα αριθμεί 50 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο διαδικτυακό κοινωνικό δίκτυο μετά το MySpace, site που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν προσωπικές σελίδες - προφίλ, να συνδέονται με φίλους τους, να επικοινωνούν και να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο ενώ υπάρχει και μια πληθώρα χρήσιμων και ψυχαγωγικών εφαρμογών. Πόλεμος εξαγορώνΗ Google είχε προλάβει πέρισυ τη Microsoft στην εξαγορά του YouTube προσφέροντας 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια σημειώνοντας ένα πόντο υπέρ της στη μάχη των εξαγορών. Το τίμημα που πλήρωσε η Microsoft για 1,6% του Facebook θεωρείται υπερβολικό από κάποιους αναλυτές καθώς πιστεύουν ότι τα 240 εκατομμύρια δολάρια είναι πολύ μεγάλο ποσό για μια εταιρεία που, ναι μεν έχει πολλούς χρήστες, όμως τα ετήσια έσοδά της δεν αγγίζουν καν τα 200 εκατομμύρια δολάρια. (e-go.gr)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...