Συγκεντρώνοντας στοιχεία από 13 χώρες του ευρωπαϊκού δικτύου IAB, το 2006, η online διαφημιστική δαπάνη έφτασε τα 8,003 δις. Ευρώ. Η μελέτη καλύπτει δαπάνες σε display, classified και directories, search και email διαφήμιση. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν από το IAB Europe βασισμένα σε πληροφορίες που παραχωρήθηκαν από τα τοπικά γραφεία του IAB σε όλη την Ευρώπη, και στη συνέχεια αναλύθηκαν και επεξεργάστηκαν από την PriceWaterhouseCoopers.
Ανάλυση ανά χώρα:
Το Ηνωμένο Βασίλειο κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της ευρωπαϊκής online διαφημιστικής δαπάνης, με 39% του συνόλου (3,101 δις. Ευρώ), η Γερμανία κατέχει το 22% (1,752 δις. Ευρώ), και η Γαλλία το 15% (1,179 δις. Ευρώ). Η Ολλανδία αποτελεί την τέταρτη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά με μερίδιο 7% (564,3 εκατ. Ευρώ), με την Ιταλία να ακολουθεί με μικρή διαφορά και με μερίδιο 6% (480,2 εκατ. Ευρώ). Ισπανία, Δανία, Βέλγιο, Αυστρία, Φινλανδία, Ελλάδα, Σλοβενία και Κροατία αποτελούν το υπόλοιπο 12% (συνολικά 927 εκατ. Ευρώ).
Ανάλυση ανά format:
Το 31% της online διαφημιστικής δαπάνης μέσα στο 2006 προέρχεται από όλες τις μορφές display advertising, το 45% από το search advertising, το 22% από classifieds και directories, και το 1,6% από email marketing. (iab.gr)