
Η δισκογραφική βιομηχανία αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς παντού στον κόσμο, σε σημείο που να τίθεται σε αμφιβολία ακόμα και η ίδια η ύπαρξή της ως συντεταγμένη επιχειρηματική δραστηριότητα. Δεν είναι μόνο οι εξελίξεις στη διανομή του παραγόμενου προϊόντος -του ηχογραφήματος πλέον κι όχι του format- που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των αναλυτών, αλλά εξίσου σημαντικές είναι οι εξελίξεις στον τομέα των πνευματικών δικαιωμάτων, της εμπορικής εκμετάλλευσης και των συνεργειών με άλλους, όμορους κλάδους όπως η τηλεόραση και ο κινηματογράφος, οι συναυλίες και το merchandising κ.ά. (marketingweek.gr) Διαβάστε περισσότερα εδώ