
Συγκεκριμένα το 17% των Αμερικανών πλήρωσε έως 4 δολάρια, τιμή πολύ μικρότερη από τα 15 με 20 δολάρια που κοστίζει ένα CD στις ΗΠΑ.
Ακολούθησε μια μερίδα ακροατών (12%) που πλήρωσε από 8 έως 12 δολάρια ενώ ακολούθησε το 6% που πλήρωσε από 4 έως 8 και τέλος μόλις το 4% πλήρωσε από 12 έως 20 δολάρια. Η τιμή αγοράς ενός μουσικού άλμπουμ από το iTunes της Apple (ένα από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα μουσικής στις ΗΠΑ) είναι περίπου 10 δολάρια Σύμφωνα με υπολογισμούς το Βρετανικό συγκρότημα έλαβε από τα προηγούμενα άλμπουμ του από 3 έως 5 δολάρια για κάθε CD που πουλήθηκε στην αγορά βγάζοντας περίπου 9 με 20 εκατομμύρια δολάρια από κάθε δίσκο τους καθώς οι πωλήσεις των προηγούμενων CD κυμάνθηκαν από 3 έως 4 εκατομμύρια αντίτυπα. Ο μέσος όρος από τη νέα δωρεάν διάθεση του άλμπουμ έφερε στους Radiohead 2,26 δολάρια για κάθε CD, ποσό μικρότερο από όσα θα λάμβαναν αν ακολουθούσαν το δρόμο της δισκογραφίας αλλά ικανοποιητικό για την «επιβίωσή» τους καθώς μόνο την πρώτη εβδομάδα διάθεσης του άλμπουμ είχαν πουλήσει 1,2 εκατομμύρια αντίτυπα.
Αυτό αριθμητικά σημαίνει 2,71 εκ. δολάρια στις τσέπες του συγκροτήματος μόλις την πρώτη εβδομάδα αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση οι φαν αποδείχτηκαν ιδιαίτερα γενναιόδωροι αρχικά και το συγκρότημα είχε σημειώσει έσοδα 10 εκατομμυρίων δολαρίων τα οποία στη συνέχεια δεν ακολούθησαν τους ίδιους ρυθμούς. (e-go.gr)