Stumble Upon - Social Bookmarking!


Με το Social Media Marketing να ανθεί και το περιεχόμενο να βασιλεύει, οι προτάσεις για το πάλαι ποτέ web surfing, αποκτούν ένα διαφορετικό νόημα. Πόσο μάλλον η αξιολόγησή τους... Για πολλοστή φορά, συζήτηση ενδέχεται να στραφεί στις κάθετες αγορές και τα micro communities αλλά τις κατευθύνσεις πολύ συχνά τις επιβάλλουν οι χρήστες που δείχνουν πως υπηρεσίες όπως το social bookmarking αλλά και το επονομαζόμενο social discovery service έχουν ιδιαίτερη απήχηση – και όχι μόνο στο έμπειρο κοινό. Αφήνουμε προσωρινά τον βασικότερο εκπρόσωπο της πρώτης κατηγορίας –το περίφημο Del.icio.us- ώστε να δούμε πιο προσεκτικά ένα δημοφιλέστατο project. Το StumbleUpon, γνήσιο τέκνο της νέας γενιάς του web δουλεύει με βάση τις επιθυμίες των χρηστών οι οποίοι δεν έχουν παρά να καταχωρήσουν τα επιθυμητά γι αυτούς Tags –τις προτιμήσεις τους με λίγα λόγια- και εν συνεχεία το site αναλαμβάνει να τους προτείνει τις καλύτερες τοποθεσίες για επίσκεψη και μάλιστα αυτές που ήδη έχουν προταθεί από άλλους χρήστες. Με εξίσου εύκολο τρόπο ο χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει στο browser του το σχετικό toolbar και on demand να βλέπει τις καινούριες προτάσεις και φυσικά να προτείνει ποιες θεωρεί καλές και ποιες όχι δια της απλής ανατάσεως του αντίχειρα. Η συνέχεια είναι ιδιαιτέρως διασκεδαστική καθώς ούτε λίγο ούτε πολύ η διαδικασία θυμίζει το τηλεοπτικό zapping, αλλά και αρκετά αποδοτική. Το StumbleUpon «μετράει» σήμερα περισσότερα από 4 εκ. Χρήστες και περί τα 13 εκ. Web sites που έχει λάβει το χαρακτηρισμό «stumbled» ενώ διαθέτει και ένα ιδιαιτέρως ενδιαφέρον ad system που στηρίζεται φυσικά στο πόσο δημοφιλές είναι ένα site αλλά και στο πόσο ενδιαφέρουσες είναι οι προτάσεις από έναν χρήστη καθώς –όπως ενδεχομένως φανταστήκατε- μπορείτε να «παρακολουθείτε» τις προτάσεις συγκεκριμένων προσώπων. Επιπροσθέτως, μέρος του online buzz που επιδιώκει και πετυχαίνει το StumbleUpon είναι και το «θυγατρικό» StumbleUpon Buzz το οποίο αναλαμβάνει να φέρει traffic σε κάποιο άλλο συνεργαζόμενο site. Το μεγαλύτερο πάντως δεν είναι τόσο η προσέγγιση χρηστών όσο η δημιουργία σχέσεων μεταξύ sites – το κατεξοχήν δηλαδή εργαλείο ανάπτυξης στο social networking. (otenet.gr)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...