"Άνοιγμα" του Facebook στη διαφημιστική αγορά

Δεν εξέπληξε φυσικά κανέναν ενασχολούμενο με τη διαφήμιση, αλλά δεν παύει να αποτελεί μία από τις πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις των τελευταίων εβδομάδων. Η διαφημιστική λογική του Facebook αλλά και η εξάπλωσή του στις τοπικές αγορές, έρχεται να επιβεβαιώσει την καθολική αποδοχή του και να προσφέρει τεράστιες δυνατότητες Τη διαφημιστική στρατηγική του παρουσίασε το Facebook, με την επωνυμία Facebook Ads, δια στόματος του Διευθύνοντος Συμβούλου του Mark Zuckerberg. Μέσω του Facebook Ads, το γνωστό δίκτυο social networking θα επιτρέπει στους διαφημιστές να δημιουργήσουν τις δικές τους branded σελίδες -παρόμοιες με αυτές των χρηστών- αλλά και να τοποθετήσουν διαφημίσεις στα news feeds των χρηστών. Οι σελίδες των διαφημιζομένων θα περιλαμβάνουν υλικό(φωτογραφίες, μουσική, videos), καθώς και εφαρμογές, όπως online συστήματα αγοράς εισιτηρίων. Μέσω των σελίδων, οι χρήστες του Facebook μπορούν να γίνουν «οπαδοί» συγκεκριμένων brands, γράφοντας κριτικές, αφήνοντας μηνύματα στο Fun Wall ή ανεβάζοντας φωτογραφίες στις σελίδες των διαφημιζομένων. Οι δραστηριότητες αυτές θα εμφανίζονται στο news feed των χρηστών, δίνοντας έτσι στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν το word of mouth των μελών του Facebook. Το Facebook Ads έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από την επιχειρηματική κοινότητα. Διαφημιζόμενοι όπως η Coca-Cola, η Sony Pictures television, η Unilever και οι New York Times έχουν ήδη συνάψει σχετικές συμφωνίες με τo Facebook. Το social networking δίκτυο ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει 100.000 σελίδες στους διαφημιζόμενους. Η διαφημιστική στρατηγική του Facebook περιλαμβάνει και τις λεγόμενες «κοινωνικές διαφημίσεις» (social ads), οι οποίες θα εμφανίζονται ως sponsored branded content στο news feed των μελών του δικτύου ή σε ειδικό χώρο display ads στα αριστερά της σελίδας. Οι κοινωνικές διαφημίσεις ενσωματώνουν πληροφορίες από τους φίλους του χρήστης, όπως πχ. την κριτική μιας διαφημιζόμενης ταινίας. Το λανσάρισμα του Facebook Ads και η πρόσφατη εξαγορά του 1,6% των μετοχών του δικτύου από τη Microsoft αυξάνουν σημαντικά την αξία του Facebook στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του online advertising. (otenet.gr)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...