Στο +40% η online διαφημιστική δαπάνη στις χώρες-μέλη του IAB Europe

Τα 11,5 δισ. ευρώ άγγιξε, σύμφωνα με εκτιμήσεις του IAB Europe, η online διαφημιστική δαπάνη στο δίκτυο ευρωπαϊκών χωρών του IAB.
Μάλιστα σε πολλές αναδυόμενες αγορές η αύξηση έφτασε έως και το 70%, ενώ εξίσου εντυπωσιακές επιδόσεις -μεταξύ 30 με 40%- καταγράφονται και σε ώριμες αγορές όπως η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία και η Γαλλία. Η δαπάνη περιλαμβάνει online καταχωρίσεις, e-mail marketing, marketing σε μηχανές αναζήτησης και αγγελίες και, όπως εκτιμάται, η ανάπτυξη επηρεάζεται τόσο από την υψηλή διείσδυση της ευρυζωνικότητας όσο και από την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που δείχνουν οι διαφημιζόμενοι στο Μέσο. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η διαφημιστική απορρόφηση του Internet στην Γηραιά ήπειρο αναμένεται σύντομα να ξεπεράσει τη δαπάνη στις ΗΠΑ, όπου για το 2007 υπολογίζεται στα 13,6 δισ. ευρώ. (marketingweek.gr)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...