
Μάλιστα σε πολλές αναδυόμενες αγορές η αύξηση έφτασε έως και το 70%, ενώ εξίσου εντυπωσιακές επιδόσεις -μεταξύ 30 με 40%- καταγράφονται και σε ώριμες αγορές όπως η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία και η Γαλλία. Η δαπάνη περιλαμβάνει online καταχωρίσεις, e-mail marketing, marketing σε μηχανές αναζήτησης και αγγελίες και, όπως εκτιμάται, η ανάπτυξη επηρεάζεται τόσο από την υψηλή διείσδυση της ευρυζωνικότητας όσο και από την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που δείχνουν οι διαφημιζόμενοι στο Μέσο. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η διαφημιστική απορρόφηση του Internet στην Γηραιά ήπειρο αναμένεται σύντομα να ξεπεράσει τη δαπάνη στις ΗΠΑ, όπου για το 2007 υπολογίζεται στα 13,6 δισ. ευρώ. (marketingweek.gr)