
Το
MySpace, ένα από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα, προτιμούν οι νέοι καθώς κάνουν νέους φίλους και βρίσκουν τρόπους να έχουν έσοδα ενώ απομακρύνονται από την τηλεόραση. Έρευνα του εργαστηρίου Future σε 1.000 νέους από 18 έως 24 ετών δήλωσε ότι προτιμά να περάσει 15 λεπτά την ημέρα σε επισκέψεις σε ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα αντί να παρακολουθήσει τηλεόραση, να διαβάσει, να παίξει βιντεοπαιχνίδια ή να μιλήσει στο κινητό τηλέφωνο. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα οι γυναίκες περνούν περισσότερο χρόνο στα κοινωνικά δίκτυα απ’ ότι οι άντρες και όλο και περισσότερο τα συγκεκριμένα site χρησιμοποιούνται για εμπορικούς σκοπούς. Περίπου 12% των χρηστών που ερωτήθηκαν θέλουν να χρησιμοποιήσουν το MySpace για να βγάλουν λεφτά. Οι νέοι έχουν βρει πρωτότυπους τρόπους για να βγάζουν χρήματα όπως πχ. από την πώληση σπάνιων T-Shirt που δημιουργούν οι ίδιοι. Το MySpace, τελευταία, έχασε έδαφος έναντι του μεγάλου του ανταγωνιστή, Facebook, όμως παραμένει δημοφιλές στην προώθηση προϊόντων, εταιρειών, παρουσιαστών τηλεόρασης, σχεδιαστών μόδας και μουσικών οι οποίοι διατηρούν προφίλ στο site. Σήμερα το MySpace είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κοινωνικό δίκτυο με 110 εκατομμύρια χρήστες. Το 2005 εξαγοράστηκε από την News Corp. Ωστόσο το 2007, για πρώτη φορά, το
Facebook ξεπέρασε το MySpace σε ενεργούς χρήστες. (e-go.gr)