Σύμφωνα με το Euromonitor International, οι λιανικές πωλήσεις στην Τουρκία έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 60% κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών και η ανάπτυξη είναι πιθανό να συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό μέχρι το 2016. Η έκθεση αναφέρει την ισχυρή οικονομική ανάπτυξη της Τουρκίας, η οποία αποτελείται από νέους και νέες με καλό τεχνολογικό backgound, το οποίο βοηθάει την ταχεία επέκταση των online πωλήσεων.
Η Τουρκία έχει ένα ραγδαία αυξανόμενο πληθυσμό των νέων, με περισσότερο από το ένα τέταρτο του πληθυσμού της κάτω από την ηλικία των 14. Η τουρκική Interbank Card Κέντρο αναφέρεται από την Euromonitor ότι οι καταναλωτές ολοκλήρωσαν 35 εκατομμύρια συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου το 2011, αυξημένες κατά 57% σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Σύμφωνα με την έκθεση, το τουρκικό ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να κρατείται πίσω από την σχετικά χαμηλή διείσδυση του Διαδικτύου, με μόνο περίπου το 43% της χώρας να είναι online.
O An Hodgson, Διευθυντής Τεχνολογίας, Επικοινωνιών και Media της Euromonitor International, δήλωσε: "Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα ανθεί στην Τουρκία, ως αποτέλεσμα ενός μεγάλου αριθμού νέων εξοικειωμένους με τη νέα τεχνολογία και σταθερή οικονομική ανάπτυξη."