Fab.com: Η Ευρωπαϊκή Ανάπτυξη συμβάλει στο 20% των πωλήσεων για το 2012

Το Fab.com κυκλοφόρησε νέα στοιχεία που συνοδεύει την πρόσφατη ευρωπαϊκή επέκτασή της, τα οποία δείχνουν ότι έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθούν τα μέλη της από 60.000 έως 1,4 εκατομμύρια σε 24 χώρες της ΕΕ σε 7 μήνες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, Fab.com είναι σε καλό δρόμο για να γίνει μια από τις $100 εκατομμύρια επιχειρήσεις στην Ευρώπη μέχρι το 2013, με τις Ευρωπαϊκές πωλήσεις να συμβάλλουν ήδη σε τουλάχιστον 20% των εσόδων του Fab μέχρι στιγμής φέτος.

Ο Νέος Διευθύνων Σύμβουλος Ευρωπαϊκή Fab, η Μαρία Molland, θα λειτουργήσει από το Βερολίνο στα γραφεία της εταιρείας, η οποία έχει τώρα 105 εργαζόμενοι.

Εκτός από τη φιλοσοφία των πωλήσεων flash των αγαθών πολυτελείας σχεδιαστών, η στρατηγική ανάπτυξης έχει χαρακτηριστεί επίσης μια επιθετική στρατηγική συγχώνευση. Η γερμανική ιστοσελίδα πωλήσεων flash Casacanda αγοράστηκε για περίπου $11 εκατομμύρια το Φεβρουάριο, ενώ τον Ιούνιο 2012, ήταν το αγγλικό κατάστημα Llustre, το οποίο ήδη αντιπροσωπεύει σχεδόν το 10% των ευρωπαϊκών πωλήσεων Fab. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...