Η ιταλική Yoox ανακοίνωσε ότι η νέα στρατηγική της να αυξήσει τα κέρδη κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα επικεντρωθεί στις επενδύσεις σε ξένες αγορές. Η ανακοίνωση ήρθε μετά από στοιχεία που δείχνουν ότι το πρώτο εξάμηνο τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 26% σε € 2,2 εκατομμύρια. Η Ιταλία ήταν η μόνη χώρα όπου οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά τους πρώτους έξι μήνες, πτώση κατά 2% σε € 27,5 εκατ. από € 28 εκατ. το προηγούμενο έτος.
Εν τω μεταξύ, οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 31,7%, η οποία ενισχύθηκε από την αύξηση εταιρεία στην Ασία, ενώ το EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) αυξήθηκαν κατά 24% σε € 9,8 εκατ. από € 7,9 εκατομμύρια. Ωστόσο, οι ΗΠΑ παραμένουν η σημαντικότερη αγορά της εταιρείας.
Προκειμένου να βελτιώσει τις πωλήσεις της πλατφόρμας, το Yoox σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερο στον τομέα της τεχνολογίας, ενώ η πρόσβαση της στις παγκόσμιες αγορές θα στηρίξει το νέο εγχείρημα του με τον ιδιοκτήτη PPR SA από μάρκες πολυτελείας, όπως Gucci, για ένα νέο on-line κατάστημα για να πωλούν τα σήματα της PPR.