Η πρωτοπόρος υπηρεσία micro-blogging, Twitter εξακολουθεί να αναζητεί τρόπους για την εξασφάλιση και ενίσχυση των εσόδων της. Σύμφωνα με το συν-ιδρυτή του Twitter, Biz Stone, ο οποίος εργαζόταν προηγουμένως στη Google και συμμετείχε στο "χτίσιμο" του site κοινωνικής δικτύωσης πριν από δύο χρόνια, ανέφερε ότι η υπηρεσία εξακολουθεί να αναζητά το σωστό επιχειρηματικό μοντέλο, ακόμη και με περισσότερους από 50 εκατ. χρήστες.
"Αυτό που είναι πιο σημαντικό για εμάς δεν είναι να επικεντρωθούμε στα κέρδη αλλά στο χτίσιμο αξίας για τους χρήστες μας", δήλωσε ο Stone.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εισαγωγή επαγγελματικών λογαριασμών επί πληρωμή στο τέλος του έτους είναι μέρος των προσπαθειών για την εξασφάλιση κερδών. Η εταιρεία ανέφερε το Μάρτιο ότι ενδιαφέρεται να παράσχει τέτοιους λογαριασμούς, ως ένα τρόπο για τους εταιρικούς χρήστες να κάνουν καλύτερη χρήση της επαφής τους μέσω του Twitter με τους εν δυνάμει πελάτες τους.
Η απλότητα του Twitter, δήλωσε ο B. Stone, του παρέχει ένα πλεονέκτημα σε σχέση με άλλα sites κοινωνικής δικτύωσης ή μηχανές αναζήτησης. (emea.gr)