Ηλεκτρονικό Εμπόριο


Crowdfunding: Δώσε ώθηση στην ιδέα σου... και μάζεψε χρήματα!


Μια νέα µορφή χρηµατοδότησης φιλοδοξεί να αλλάξει ριζικά τους όρους του οικονοµικού παιχνιδιού σε ολόκληρο τον πλανήτη. Και το όνοµα αυτής «crowdfunding», το οποίο αποδίδεται στα ελληνικά ως «χρηµατοδότηση από το πλήθος» ή µε τον πιο δόκιµο όρο «διαδικτυακή µικροχρηµατοδότηση». Αν και λειτουργεί εδώ και µόλις µερικά χρόνια, καταγράφει ήδη εντυπωσιακές ιστορίες επιτυχίας µε… πολλά µηδενικά, για χιλιάδες εµπνευσµένους σχεδιαστές, επιχειρηµατίες, καλλιτέχνες, φιλανθρωπικές οργανώσεις, εµπόρους, ακόµη και γεωργούς, που κατάφεραν να κάνουντην ιδέα τους πράξη χάρη στις µικρές επενδύσεις χιλιάδων χρηστών του ∆ιαδικτύου. Μέσω του «crowdfunding» το πλήθος παύει να είναι ένας δυσφηµισµένος όχλος και µετατρέπεται σε µια ενεργή κοινότητα που ανακαλύπτει τις ιδέες που αξίζουν και συµµετέχει οικονοµικά σε αυτές.

Όπως γράφει το «Βήμα» οι συνεισφορές στη διαδικτυακή µικροχρηµατοδότηση διέπονται από τον απαράβατο κανόνα… «ό,τι έχετε ευχαρίστηση». Γι’ αυτό και κυµαίνονται από 1 δολάριο ως πάνω από 1.000 δολάρια, ενώ η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών καταθέτουν γύρω στα 20-50 δολάρια. Τα χρήµατα εκταµιεύονται µόνο αν συγκεντρωθεί το σύνολο του ποσού, ειδάλλως επιστρέφονται στους µικροεπενδυτές. Οσο για τα ανταλλάγµατα για την επένδυση, κυµαίνονται από την αποστολή προϊόντων, εισιτηρίων και διαδικτυακών εφαρµογών ως την παροχή µετοχών της νεοσύστατης εταιρείας.

Δείτε μερικά sites που λειτουργούν με αυτό τον τρόπο σε όλο τον κόσμο:
http://www.kickstarter.com/
http://www.rockethub.com/
http://www.quirky.com/
http://www.pozible.com.au/
http://en.fansnextdoor.com/
http://www.indiegogo.com/
http://www.cofundos.org/
https://www.profounder.com/

και το πρώτο Ελληνικό site τέτοιων υπηρεσιών http://www.groopio.gr/

Διψήφιο μερίδιο αγοράς το getitnow.gr

Το www.getitnow.gr το μεγαλύτερο αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα με προϊόντα τεχνολογίας και όχι μόνο, συμπληρώνει 12 μήνες δυναμικής παρουσίας στην αγορά ελληνικού e-shopping, έχοντας εξυπηρετήσει μέχρι σήμερα περισσότερους από 4.100.000 επισκέπτες. 

Η αρχική επένδυση των 11.000.000€, είναι η μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιήσει ηλεκτρονικό κατάστημα ποτέ στην Ελλάδα. Επένδυση που αποδίδει δυναμικά, καθώς το www.getitnow.gr ήδη έχει κατακτήσει διψήφιο μερίδιο στις ηλεκτρονικές αγορές, με ανοδικές τάσεις παρά την αρνητική γενική μακροοικονομική εικόνα. Η σημαντική του ανάπτυξη μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα οφείλεται στο ότι ακολουθεί πιστά και απαρέγκλιτα, ένα ευέλικτο μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου το οποίο βασίζεται στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, κι όχι των φυσικών καταστημάτων του. 

Στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά κι έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών με την αξιοπιστία και τις έξυπνες επιλογές αγοράς που προσφέρει, με τους ικανοποιημένους πελάτες να ξεπερνάνε σε ποσοστό το 95%, το www.getitnow.gr δεν παύει να εξελίσσεται διαρκώς. Πρόσφατα παρουσίασε δύο πρωτοποριακές για τα ελληνικά δεδομένα υπηρεσίες: την αποκλειστική συνεργασία του με την κορυφαία εταιρεία διεθνώς REEVOO -τον πλέον αντικειμενικό φορέα κριτικών προϊόντων από πραγματικούς αγοραστές από ολόκληρο τον κόσμο- και το μοναδικό getitnow application για iphone και ipad με δυνατότητα ολοκληρωμένης αγοράς προϊόντος μέσω της εφαρμογής και δεκάδες άλλες ευκολίες για τους χρήστες του. Οι δύο αυτές καινοτομίες, έρχονται και ενισχύουν ακόμα περισσότερο το πάθος της ομάδας του www.getitnow.gr για την πρωτοπορία, την ασύγκριτη ποιότητα εξυπηρέτησης πριν, κατά τη διάρκεια της παραγγελίας αλλά και μετά την αγορά και φυσικά τον ενθουσιασμό του πελάτη μέσω μοναδικών υπηρεσιών όπως: η επέκταση εγγύησης (GET EXTRA GUARANTEE), το δικαίωμα της επιστροφής (GET IT BACK), την παρακολούθηση της παραγγελίας, την real time επικοινωνία με το Help Desk (CLICK2CHAT & CLICK2CALL), τα video reviews μέσω του YouTube channel. 

Το καθημερινό μέλημα της εταιρίας για άμεση και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη επιβραβεύθηκε και από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, με το www.getitnow.gr να κατακτά το 1ο Βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση τεχνολογίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών». Στη διαρκώς ανοδική του πορεία, το www.getitnow.gr καταγράφει ιδιαίτερα εντυπωσιακά στοιχεία, καθώς περισσότεροι από 4,1 εκατομμύρια επισκέπτες έχουν πλοηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το ξεκίνημά του μέχρι σήμερα. Με αναγνωρισιμότητα του brand name που υπερβαίνει το 90%, το www.getitnow.gr εξελίσσεται διαρκώς για να προάγει ακόμα υψηλότερα το επίπεδο της ηλεκτρονικής εμπειρίας που προσφέρει. 

Η μεγαλύτερη ποικιλία αμιγώς τεχνολογικών προϊόντων σε συνδυασμό με την αναγνωρισμένη αξιοπιστία των υπηρεσιών του, καθιστούν το www.getitnow.gr την κορυφαία επιλογή στις on line αγορές. 

Το getitnow.gr σε νούμερα: 
Αναγνωρισιμότητα: >90% 
Ικανοποίηση πελατών: >95% 
Επισκέπτες μέσα σε ένα χρόνο: 4.000.000 
Social Media: 9000 εγγεγραμμένους χρήστες στο youtube.com

E-Coins.gr - Νέο e-shop νομισμάτων από τον Ελληνικό Συλλεκτικό Κύκλο

E-Coins.gr λέγεται το νέο e-shop νομισμάτων από τον Ελληνικό Συλλεκτικό Κύκλο που ξεκίνησε την λειτουργία του πριν από λίγες ημέρες!


Ο Ελληνικός Συλλεκτικός Κύκλος, μία από τις κορυφαίες και δυναμικότερες εταιρείες πωλήσεων από απόσταση στην Ελλάδα, δημιούργησε ένα νέο ηλεκτρονικό ιστότοπο, το e-coins.gr, με σκοπό να προσφέρει αποκλειστικά νομισματικές εκδόσεις στους συλλέκτες.Ελληνικά νομίσματα, ξένα νομίσματακαι πολλά άλλα αποκλειστικά στοwww.e-coins.gr 

Το e-coins.gr είναι ο μοναδικός εξειδικευμένος ιστότοπος νομισμάτων στη χώρα μας και παρέχει άψογες υπηρεσίες στους πελάτες του, με μηδέν ρίσκο, χάρη στη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων και χρημάτων, αν ο συλλέκτης δεν μείνει 100% ικανοποιημένος.

Η εταιρεία είναι μέλος της ΕΠΑΜ (Ελληνική Ένωση Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Άμεσου Marketing) και δεσμεύεται από τον Κώδικα Δεοντολογίας της.

Ξεκινήστε λοιπόν σήμερα τις αγορές των αγαπημένων σας συλλεκτικών νομισμάτων στο www.e-coins.gr

Τί κάνει ένας e-Commerce Manager;

Σερφάροντας πριν από λίγο βρήκα ένα ενδιαφέρον άρθρο από ένα αμερικάνικο site το οποίο εξηγούσε αναλυτικά, τί πρέπει να κάνει ένας e-Commerce Manager ή ποιά τα καθήκοντά του σε ένα e-commerce site (που πουλάει είτε προϊόντα είτε υπηρεσίες). Μου άρεσε αρκετά και σας το παρουσιάζω (στα αγγλικά) παρακάτω:


"eCommerce storefronts today come in all shapes and sizes, from large brand-name "click and mortar" sites like Best Buy and Macy's, to pure-plays like Amazon and Dell, to small and medium-sized businesses around the world—and around the corner. But all have one thing in common: A business has to define and manage its eCommerce initiative, and, in particular, have someone in the organization who can properly execute that initiative.

Selecting the eCommerce Manager
A quick search on a popular online job board for "eCommerce Manager" demonstrates that different companies have different ideas about just what an eCommerce manager is. Some businesses believe that eCommerce management is a marketing function, others an IT function; still others see it as a web design and development function.

None of these notions is correct.

For a company's eCommerce initiative to succeed, a different type of manager is needed. In the past, responsibility for a company's eCommerce site sat with the IT engineers and programmers, or with web design and development personnel. A company's eCommerce needs today dictate that the eCommerce initiative sit with a true eCommerce manager.

An eCommerce manager is just that—a manager—involved in launching and running an eCommerce web site from a management perspective. To bring about a successful company eCommerce initiative, the eCommerce manager must be not a programmer, a marketer, or a web developer, but instead someone who is familiar with each of those functions and how to manage the personnel who provide those functions. The eCommerce manager must be familiar with the duties and responsibilities of the IT, web site production, and marketing departments, interfacing with those departments to create and promote the eCommerce side of the business.

Does that mean that the eCommerce manager must know how to perform each of those functions? No. The eCommerce manager's job is to develop the necessary specifications to create and manage the company's eCommerce web site, which requires an understanding of each department's responsibilities and how that department functions in the overall initiative. The job is management, not administration: The eCommerce manager is the eCommerce evangelist for the company, acting as a diplomat to facilitate the various operations of the company to initiate and manage the eCommerce side of the business.

Good eCommerce managers have specific traits:


They hold the company's eCommerce vision.
They're skilled at forming partnerships within the company.
They're able to start new enterprises and recognize new online business opportunities.
They're well organized and can prioritize tasks.
They understand that in eCommerce, "It's the customer, stupid."
They recognize that the success of the eCommerce initiative resides in their responsiveness to customer needs and to moves by the competition.
In other words, it all adds up to customer relationship management (CRM).

Static org charts are out. eCommerce managers must be able to move directly from department to department to facilitate the creation and management of the company's eCommerce web site.

An eCommerce manager's areas of knowledge include eCommerce strategies, technology and capital requirements, online media tactics. A firm grasp of social and legal policies is crucial. eCommerce managers must be learning-obsessed; they learn from their fellow employees and from the competition, and they keep up with the latest eCommerce solution technologies.

The eCommerce manager is responsible for online branding, maintaining freshness and quality of the eCommerce web site, addressing legal matters, promoting the site, and creating a business plan for the eCommerce initiative. But the most important responsibility of the eCommerce manager is to define the company's eCommerce initiative—or redefine it, if the company's objectives have evolved and the site has to deliver a new message to the marketplace.

Source: InformIt

Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ευρώπη 2005-2010


Κατά το 2010, το 40% των πολιτών στην Ευρώπη των «27» έκανε τουλάχιστον μία αγορά online (ποσοστό που το 2005 ήταν 20%). Τα ποσοστά είναι μικρότερα στις νοτιοανατολικές χώρες, με την Ελλάδα να έχει το τέταρτο μικρότερο, περίπου 12%.

Ουραγοί είμαστε και στην ανάπτυξη της αγοράς, αφού περίπου 8% των ελληνικών επιχειρήσεων καταγράφονται με διαδικτυακή παρουσία. Ο αντίστοιχος μέσος όρος στην Ε.Ε. κυμαίνεται σταθερά γύρω στο 14% την τελευταία πενταετία. Υπάρχουν όμως κλάδοι όπως οι ξενοδοχειακές υπηρεσίες (accomodation) που έχουν φτάσει να μετρούν πανευρωπαϊκά 44% των επιχειρήσεων με διαδικτυακή παρουσία.

Η πλειονότητα των Ευρωπαίων χρησιμοποίησε πέρσι το Ιντερνετ για να αναζητήσει πληροφορίες για αγαθά και υπηρεσίες. Επισημαίνεται μάλιστα, ότι εντείνεται όλο και περισσότερο η «γκουγκλοποίηση» αυτής της διαδικασίας αναζήτησης, αφού η δημοφιλής μηχανή της Google καθιερώνεται στη συνείδηση και τις συνήθειες των υποψήφιων καταναλωτών ως σύμβουλος στην αναζήτηση και σύγκριση προϊόντων και τιμών.

Η διείσδυση του Ιντερνετ δεν στέρησε πάντως τους καταναλωτές από τα μαγαζιά του πραγματικού κόσμου, αφού η πλειονότητά τους εξακολουθεί να έχει σοβαρές επιφυλάξεις για την ασφάλεια των συναλλαγών στον κυβερνοχώρο. Το 63% πιστεύει πως έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να εξαπατηθεί online, ενώ το 53% πιστεύει ότι κάποιος μπορεί να έχει πρόσβαση έτσι σε προσωπικές του πληροφορίες. Ετσι, δεν εκπλήσσει που πολλοί καταναλωτές δηλώνουν πως προτιμούν να κάνουν έρευνα αγοράς online αλλά να πηγαίνουν μετά να ψωνίζουν στα καταστήματα.

Δείτε εδώ όλο το report για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ευρώπη

Source: Enet.gr

«Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω» φόρους 200 εκατ. δολαρίων λέει Amazon


Η Πολιτεία της Καλιφόρνιας νόμιζε ότι βρήκε μια λύση για τα τεράστια οικονομικά της προβλήματα. Ηλπιζε να συγκεντρώσει 200 εκατ. δολάρια επιβάλλοντας φόρο σε όλες τις εταιρείεςηλεκτρονικού εμπορίου με φυσική παρουσία στην πολιτεία με νόμο που πέρασε τον Ιούνιο.
Ομως υπολόγιζε χωρίς την Amazon.com, μία από τις επιχειρήσεις κολοσσούς του χώρου, η οποία έχει άλλη άποψη. Και τα μέσα να παλέψει για την επιβολή της, μιας και η χρηματιστηριακή της αξία ανέρχεται στα 100 δισ. δολάρια.

Η Amazon μάζεψε το μισό εκατομμύριο υπογραφές που απαιτούνται και ζητά δημοψήφισμα επί του ζητήματος. Κοινώς, ζητά οι Καλιφορνέζοι να αποφασίσουν αν επιθυμούν κάθε φορά που αγοράζουν ένα βιβλίο ή ένα τεχνολογικό γκάτζετ να πληρώνουν συν 8% με 9%. Οι γερουσιαστές λένε ότι αρνείται να στηρίξει τις ανάγκες των πολιτών σε δρόμους, σχολεία και υποδομές αφού δεν θέλει να πληρώνει φόρους.

Η Amazon, από την άλλη, τους προτείνει να τη στηρίξουν κι αυτή θα κατασκευάσει δύο αποθήκες στην Καλιφόρνια δίνοντας δουλειά σε 7.000 ανθρώπους. Οχι αμελητέα πρόταση σε μια πολιτεία με 12% ανεργία. Βέβαια, το πρόβλημα της Amazon δεν είναι η Καλιφόρνια. Είναι πως αν χάσει θα ανοίξει την όρεξη και άλλων πολιτειών για φόρους. Ηδη άλλωστε εκκρεμεί ανάλογη υπόθεση στα δικαστήρια της Νέας Υόρκης.

Source: TaNea.gr

Ελληνικά βραβεία e-Commerce!


Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα απονεμηθούν βραβεία που θα αναγνωρίζουν και θα επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το όνομα αυτών E-Volution Awards!

Σκοπός:
Σκοπός του θεσμού είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών στο χώρο τουηλεκτρονικού εμπορίου.

Στόχος:
Στόχος των εν λόγω βραβείων είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, μέσω της ανάδειξης case studies, τα οποία θα αποτελέσουν οδηγό για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις καθώς και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης τόσο σε B2B επίπεδο όσο και σε B2C.

Τα 15 βραβεία που θα απονεμηθούν είναι:

Συνδυασμός «Ψηφιακού και Φυσικού Καναλιού»
Εμπειρία Πελατών (Customer Experience)
Αξιοποίηση Social Media και Interactive Marketing
Usability
Design – Aesthetics
Ασφάλεια / Τρόποι Πληρωμών
Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Mobile Commerce)
Καινοτομία
Νέα e-Επιχείρηση (εφόσον βγήκε live μετά τις 1/1/2010)
E-Business / B2B
Collaborative e-Commerce
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες (e-Services)
Στρατηγική (Strategy)
Διεθνοποιημένη Επιχείρηση / Υπηρεσία
Υπηρεσίες Κοινωνικής Προσφοράς

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν e-shops, ή προμηθευτές αυτών, από Ελλάδα και Κύπρο. Τα e-shops πρέπει να ανήκουν στους παρακάτω κλάδους:

Tourism / Travel / Leisure / Transport / Shipping
Telecoms & Technology
Media / Entertainment
Financial Services
Retail
Healthcare & Life Sciences
Consumerε Packaged Goods
Άλλοι κλάδοι

Οι συμμετοχές πρέπει να υποβληθούν μέχρι τις 7 Οκτωβρίου 2011, ενώ η τελετή απονομής θα γίνει μέσα στο Δεκέμβριο. Η αξιολόγηση των συμμετοχών θα γίνει από κριτική επιτροπή που περιλαμβάνει εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπους σχετικών φορέων. Την ευθύνη της επιστημονικής υποστήριξης του διαγωνισμού έχει φυσικά το Eltrun.

http://www.evolutionawards.gr/

Διεύρυνση ζημιών και άλμα στα έσοδα για την Groupon


Διεύρυνση ζημιών και άλμα στα έσοδα κατέγραψε το πρώτο εξάμηνο η Groupon όπως μεταδίδουν ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Ειδικότερα, οι ζημιές της διαδικτυακής εταιρείας προσφορών αυξήθηκαν στα 255,4 εκατ. από 28,4 εκατ. δολ. ενώ ο τζίρος σημείωσε άνοδο στα 1,52 δισ. δολ. από 131,5 εκατ. δολ.

Για το δεύτερο τρίμηνο, οι ζημιές της εταιρείας, η οποία έχει υποβάλει αίτηση εισαγωγής στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ανήλθαν σε 102,7 εκατ. δολ. έναντι 36,8 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2010 ενώ τα έσοδα σημείωσαν άνοδο στα 878 εκατ. δολ. από 87,3 εκατ. δολ.

Πηγή:www.capital.gr

Χριστίνα Κολέτσα: Σώμα φωτιά... στην παραλία!! (PHOTOS)


Η sexy Χριστίνα Κολέτσα πήγε για τις καλοκαιρινές της βουτιές στην Ρόδο και ιδού οι φωτογραφίες κόλαση... από την παραλία! Η Χριστίνα Κολέτσα επέλεξε το νησί του Αιγαίου για να κάνει τις διακοπές της και πέρα από το καλλίγραμμο σώμα της, που κόβει την ανάσα,τις εντυπώσεις έκλεψαν και τα… «στολίδια» πάνω σε αυτό, τα τατουάζ της! Δες παρακάτω της φωτογραφίες της!









Χριστίνα Κολέτσα : νέα ΣΕΞΥ φωτογράφηση στο περιοδικό Nitro


Η νέα σέξυ φωτογράφιση της Χριστίνας Κολέτσα είναι γεγονός! Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους! Επιστρατεύει όλη της την γοητεία της, βγάζει το σουτιέν της, και φωτογραφίζεται για το περιοδικό Nitro, πιο καυτή και εντυπωσιακή από ποτέ! «Για την κοινωνία μπορώ να είμαι άλλη μια τραγουδιάρα. Εγώ όμως αισθάνομαι ότι μπορώ να είμαι κάτι άλλο: Μπορεί το τραγούδι να είναι απλώς το χόμπι μου κι από εκεί και πέρα να κάνω άλλα πράγματα, να αναπτύσσω αλλιώς τον εαυτό μου και το πνεύμα μου. Όταν ανακαλύπτουν ότι έχω κι εγώ κάποιο μυαλό, αιφνιδιάζονται, ιδιαίτερα οι άνδρες. Κάποιοι ενθουσιάζονται που το ανακαλύπτουν και με ερωτεύονται κάποιοι άλλοι το βάζουν στα πόδια. Αυτοί είναι και οι περισσότεροι». Κυρίες &... (λάθος)... Κύριοι...σας παρουσιάζουμε την sexy Χριστίνα Κολέτσα!

VillaBafo: Το πρώτο κατάστημα πώλησης ναρκωτικών είναι γεγονός


Η αποποινικοποίηση της χρήσης ναρκωτικών που προωθεί η κυβέρνηση έχει ήδη αρχίζει να φέρνει τα πρώτα χαμόγελα στους κατοίκους των αστικών περιοχών καθώς το νέο μέτρο θα τονώσει σημαντικά την κατά τ’ άλλα πεσμένη αγορά της χώρας.
Ήδη το πρώτο κατάστημα πώλησης ναρκωτικών άνοιξε τις πόρτες του σήμερα το πρωί στην κεντρική αγορά της συμπρωτεύουσας με τον ευφάνταστο τίτλο VillaBafo και πλήθος φοιτητών έσπευσε να δοκιμάσει την ποικιλία χαρμανιών και εξωτικών ουσιών που εμπορεύεται το κατάστημα.
Villabafo αποποινικοποίηση ναρκωτικών
Όπως μας δήλωσαν οι υπεύθυνοι του καταστήματος, η ιδέα προ-υπήρχε εδώ και καιρό από τα αντίστοιχα Coffee Shops της Ολλανδίας έλειπε όμως το νομικό πλαίσιο που θα στήριζε μία τέτοια επένδυση στην Ελλάδα.
Το VillaBafo αποτελεί το 1ο Coffee Shop στην Ελλάδα όπου οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν ποικιλίες ναρκωτικών ουσιών πριν αγοράσουν αλλά και να παραγγείλουν το ναρκωτικό της επιλογής τους, εφόσον αυτό δεν διατίθεται άμεσα.
Η εταιρεία πίσω από το Villabafo ήδη συζητάει με μεγάλη ποδοσφαιρική ομάδα της συμπρωτεύουσας με σκοπό την διαφήμιση και προώθηση του brand name μέσα από την χορηγία φανέλας αλλά και το σπονσοράρισμα ουσιών στους οπαδούς της σε ανταγωνιστικές τιμές.
Villabafo shopping bug for drugs
Οι πρώτες εντυπώσεις του κόσμου ήταν απόλυτα θετικές με τις εντυπωσιακές κοπέλες του promotion να μοιράζουν τρίφυλλα στους περαστικούς. Η εταιρεία που ανέλαβε την προώθηση έκανε εκπληκτική δουλειά παρατάσσοντας τους ενδιαφερόμενους σε κυκλική διάταξη και μαθαίνοντάς τους χρήσιμεςορολογίες και μεθόδους για την σωστή κατανάλωση των ουσιών.
Οι περαστικοί διασκέδαζαν ακούγοντας συνθήματα του τύπου “Να γυρίζει παιδιά, να γυρίζει“, “Σιγά, μην μας το πιεί ο αέρας” & “Έλα και η ανάποδη”  ενώ δεν έλειπαν και τα ταχύρρυθμα mini-σεμινάρια στριψίματοςγια τους πραγματικά μερακλήδες.
Villabafo free drugs in Greece
Στις σκέψεις των επενδυτών είναι η δημιουργία ενός D.I.Y. (Do-It-Yourself) πάγκου με χημικές ουσίες όπου ο πελάτης θα μπορεί να πειραματιστεί και να δημιουργήσει το δικό το coctail ναρκωτικών όπως ακριβώς το επιθυμεί ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα έχουμε και την online κυκλοφορία του Villabafo.gr του 1ου ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης ναρκωτικών ουσιών όπου οι χρήστες θα μπορούν να παραγγείλουν από τo σπίτι τους τις ουσίες αλλά και όλα τα απαραίτητα σύνεργα χρήσης, πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας ή με αντικαταβολή.
Επιτέλους, η αγορά θα αρχίσει να αναπνέει και πάλι!
SourceEpicnews.gr

Pierre de Fermat: Η Google αφιερώνει στο μεγάλο μαθηματικό


Ο Pierre de Fermat, που θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους μαθηματικούς, γεννήθηκε σαν σήμερα 17 Αυγούστου, του 1601 σε μία μικρή πόλη της Νοτιοδυτικής Γαλλίας, την Beaumont-de-Lomange κοντά στη Toulous.

Ο Pierre de Fermat ήταν Γάλλος νομικός στο κοινοβούλιο της Τουλούζης και ερασιτέχνης μαθηματικός με μεγάλη συμβολή στην ανάπτυξη του απειροστικού λογισμού. Παρόλο του ότι ήταν νομικός στο επάγγελμα, ήταν ερασιτέχνης μαθηματικός με μεγάλη συμβολή στην ανάπτυξη του απειροστικού λογισμού.

Ειδικότερα είναι γνωστός για την ανακάλυψη μιας πρωτότυπης μεθόδου υπολογισμού των ελάχιστων και μέγιστων σημείων σε καμπύλες γραμμές, η οποία είναι ανάλογη με τον τότε ακόμα άγνωστο διαφορικό λογισμό. Επίσης είναι γνωστός και για τις έρευνές του για στην θεωρία των αριθμών, την αναλυτική γεωμετρία, την θεωρία πιθανοτήτων και την οπτική. Κυρίως όμως είναι γνωστός για το τελευταίο θεώρημα του Φερμά, γεννήθηκε στις Αυγούστου του 1601 και σε αυτόν σήμερα (17/08/2011) η Google αφιερώνει το λογότυπο της.

Μαζί με τον Descartes θεωρείται πατέρας της Αναλυτικής Γεωμετρία. Ο  Fermat ανέπτυξε την εξίσωση των ευθειών, των κύκλων, των ελλείψεων.

Μαζί με τον Paxcal ο Pierre de Fermat  θεωρούνται πατέρες της Θεωρίας των Πιθανοτήτων. Αλλά σημαντική είναι και η συμβολή του για την ανάπτυξη του Διαφορικού Λογισμού.
Πάνω από όλα όμως ήταν καλός γνώστης και θεμελιωτής της θεωρίας των αριθμών και ασχολήθηκε με τη μελέτη των ακέραιων αριθμών και τις σχέσεις που ισχύουν μεταξύ τους.

"Ανακάλυψα μία πραγματικά υπέροχη απόδειξη αυτής της πρότασης, αλλά το περιθώριο είναι πολύ στενό για να τη χωρέσει"!

Όλες οι προσφορές από όλα τα deal sites στο Mydeals.gr


To MyDeals.gr ξεκίνησε την λειτουργία του πριν από λίγες ημέρες και είναι το πρώτο site στην Ελλάδα που έρχεται να λύσει την ανάγκη που έχει δημιουργηθεί, στην παρακολούθηση, διαχείριση και υπενθύμιση των προσφορών και κουπονιών που μπορεί να έχει αγοράσει κάποιος από πολλά και διαφορετικά Deal Sites προσφορών.

Ας δώσουμε ένα παράδειγμα για να το καταλάβουμε όλοι! π.χ Η Μαρία τον τελευταίο χρόνο έχει αρχίσει να αγοράζει διάφορες υπηρεσίες από διάφορα deal sites, όπως η Groupon, το GoldenDeals, το Ekdromi.gr κτλ. Μια μέρα αγόρασε από ένα deal site μια προσφορά για εισιτήρια σινεμά στη μισή τιμή! Πέρασε όμως ο καιρός και ξέχασε να τα χρησιμοποιήσει, διότι ξέχασε τελείως ότι η χρήση της προσφοράς αυτής ήταν για συγκεκριμένο διάστημα. Όταν λοιπόν το θυμήθηκε ήταν ήδη αργά και δεν μπορούσε πλέον να εκμεταλλευτεί τα εισιτήρια προσφορά που είχε αγοράσει πριν από μερικές εβδομάδες. Στο MyDeals.gr λοιπόν, όταν κάποιος γίνει μέλος, έχει την δυνατότητα, αμέσως πόλις αγοράσει μια προσφορά (από οποιοδήποτε deal site) να την αποθηκεύσει στον λογαριασμό του/της και να ορίσει μια υπενθύμιση με email, έτσι ώστε να μην ξεχάσει ποτέ να την χρησιμοποιήσει!!! Με λίγα λόγια, το MyDeals.gr σου στέλνει email λίγες εβδομάδες ή ημέρες πριν λήξει η ημερομηνία μέχρι την οποία θα πρέπει να έχεις εξαργυρώσει την αγορασμένη προσφορά σου! Έτσι είναι σίγουρο λοιπόν ότι δεν θα την ξεχάσεις!!!

Ταυτόχρονα, οι επισκέπτες/μέλη του www.MyDeals.gr μπορούν να βλέπουν σε ένα site όλες τιςπροσφορές από όλα τα Deal Sites αλλά και να ενημερώνονται καθημερινά με newsletter για όλες τις νέες προσφορές που τρέχουν στην πόλη τους βάση των προσωπικών τους επιλογών.

Δωρεάν Εκπτωτικά Κουπόνια για τις Αγορές σας.... στο MyCoupon.gr

Το νέο site με ΔΩΡΕΑΝ εκπτωτικά κουπόνια για τις αγορές σου! Εκτύπωσε εκπτωτικά κουπόνια για τα αγαπημένα σου καταστήματα ή χρησιμοποίησε τους εκπτωτικούς κωδικούς για μεγαλύτερες ακόμα εκπτώσεις σε ηλεκτρονικά καταστήματα!

Για τους επισκέπτες του MyCoupon.gr οι οποίοι ψάχνουν να βρουν εκπτώσεις και προσφορές για αγαπημένες τους υπηρεσίες, καταστήματα ή προϊόντα, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να  πληκτρολογήσουν το email τους και την περιοχή τους για να λαμβάνουν κάθε εβδομάδα τα καλύτερα Κουπόνια/Προσφορές της αγοράς απευθείας στο email τους! Επίσης μπορεί κάποιος να βλέπει κάθε μέρα όλα τα εκπτωτικά κουπόνια και τις προσφορές στην κεντρική σελίδα του MyCoupon.gr!

Το μόνο που μένει μετά είναι να εκτύπωσει το κουπόνι που τον ενδιαφέρει και να το παραδώσει στο κατάστημα/επιχείρηση που τρέχει την προσφορά ή να χρησιμοποίησει το εκπτωτικό κωδικό κουπονιού στο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης!

Για τις Επιχειρήσεις/Καταστήματα στόχος είναι να μπορούν να χρησιμοποιούν το MyCoupon.gr για να διαφημίζουν την επιχείρηση/κατάστημά τους και να προωθούν τις προσφορές τους οικονομικά και αποτελεσματικά σε χιλιάδες πελάτες από όλη την Ελλάδα!

Το MyCoupon.gr είναι το νέο project της νεοσύστατης εταιρείας Digilex η οποία δραστηριοποιείται στην κατασκευή, λειτουργία και προώθηση online πλατφόρμων και web εφαρμογών.

Η Τζούλια Αλεξανδράτου γυμνή στη Μύκονο

Η εθνική πορνοστάρ Τζούλια Αλεξανδράτου σε καλοκαιρινές περιπέτειες! Τις διακοπές της στο νησί των ανέμων και φυσικά των VIPs περνά η Τζούλια Αλεξανδράτου και όπως φαίνεται το διασκεδάζει αρκετά!

Η Τζούλια που ετοιμάζει το Big Julia Show χαλαρώνει στο αγαπημένο της νησί με σαμπάνια και φρούτα. Στις νέες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν εμφανίζεται με ένα αποκαλυπτικό μπικίνι το οποίο σε πολλές από αυτές γίνεται μονοκίνι, μιας και της αρέσει να πλατσουρίζει στην πισίνα τόπλες.

Το Big Julia Show ξεκίνησε να λειτουργεί την Παρασκευή (15/7). Ο χρήστης μπορεί να βλέπει βίντεο από φωτογραφίσεις της, εκπομπές της και φυσικά την καθημερινότητά της με συνδρομή.

Η avant premiere του Big Julia reality θα γίνει την Κυριακή (24/7) όταν και θα προβληθεί το πρώτο επεισόδιο.

Δες εδώ τις φωτογραφίες της Τζούλιας Αλεξανδράτου 

Καλοκαιρινά Cocktails! Φτιάξε τα μόνος σου!

Scotch Sour


scotch sour.jpg

Υλικά:
2 μεζούρες ουίσκι
1 μεζούρα χυμό λεμόνι
½ μεζούρα ζάχαρη άχνη
Φλούδα πορτοκάλι
Κεράσι

Εκτέλεση:
 Βάλε στο shaker όλα τα συστατικά και ανακάτεψέ τα. Άδειασε το μείγμα σε ένα ημίψηλο ποτήρι και σέρβιρε με μία φλούδα πορτοκάλι κι ένα κεράσι. 

Godfather


godfather.jpg

Υλικά:
2 μεζούρες ουίσκι
1 μεζούρα Amaretto

Εκτέλεση: Σε ένα old fashioned ποτήρι, ανακατεύουμε τα δύο υλικά και σερβίρουμε με θρυμματισμένο πάγο. 


Bloody Mary


bloody mary.jpg

Υλικά: 
1 δόση βότκα
3 δόσεις χυμός ντομάτας
1-2 σταγόνες Tabasco 
1-2 σταγόνες χυμός λεμονιού
αλάτι
πιπέρι

Εκτέλεση: Σε ψηλό ποτήρι βάζουμε παγάκια μέχρι τη μέση, τη βότκα και το χυμό ντομάτας. Στη συνέχεια προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι, tabasco και το χυμό λεμονιού. Ανακατεύουμε και σερβίρουμε.

Vodka Grasshopper


vodka grasshopper.jpg

Υλικά: 
1/2 μεζούρα Βότκα
1/2 μεζούρα Κρέμα μέντας
1/2 μεζούρα Κρέμα κακάο

Εκτέλεση: Χτυπάτε τα υλικά στο σέικερ με πάγο και σουρώνετε σε ένα ποτήρι κοκτέιλ.


Perfect Love


perfect love.jpg

Υλικά:
30 ml βότκα
15 ml parfait d'amour 
15 ml μαρασκίνο
πάγο

Εκτέλεση: Βάζεις πάγο σε ένα χαμηλό ποτήρι ουίσκι, ρίχνεις ένα ένα τα υλικά και ανακατεύεις. Για γαρνίρισμα μπορείς να βάλεις μια φλούδα λεμόνι. 


Blue Lagoon


blue lagoon.jpg

Υλικά:
1/3 βότκα 
1/3 χυμός λεμονιού
1/3 blue curacao

Εκτέλεση: Χτυπήστε όλα τα υλικά μαζί και στο τέλος προσθέστε θρυμματισμένα παγάκια, στολίζοντας το ποτήρι με μία φέτα λεμόνι κι ένα κερασάκι.

Source: Menslounge.gr

Εκπτώσεις στις τιμές... εκπτώσεις στις αγορές!

Μπορεί οι εκπτώσεις να έχουν ξεκινήσεις εδώ και αρκετές μέρες όμως παρά την αυξημένη κίνηση σε σχέση με τον προηγούμενο καιρό το αποτέλεσμα είναι μάλλον φτωχό.
Αν προσθέσουμε σε όλα αυτά το ότι λίγες μόνο μέρες πριν τον Αύγουστο και το κέντρο της πόλης ταλαιπωρείται ακόμα από διαδηλώσεις και πορείες, μόνο τα χειρότερα περιμένουν όλοι από Σεπτέμβριο.


Δες όλες τις προσφορές έως -90% από όλα τα deal sites στο MyDeals.gr!


Όλο αυτό έχει οδηγήσει τους καταναλωτές αλλά και τους εμπόρους σε χάραξη νέων στρατηγικών προκειμένου να διαχειριστούν καλύτερα την υπάρχουσα κρίση. Από τη μία η καταναλωτές διαλέγουν πλέον πολύ προσεκτικά που θα καταθέσουν τα χρήματά τους προσπαθώντας να βρούνε τη χρυσή τομή ανάμεσα σε τιμή και ποιότητα, ενώ οι έμποροι προσπαθούν με συχνή εμπλουτισμό της ποικιλίας, μείωση των τιμών και με προσφορές να κερδίσουν τη εμπιστοσύνη των καταναλωτών. 


Χαρακτηριστικό είναι πάντως σύμφωνα με τους εμπόρους, το πως μία θετική ή αρνητική οικονομική είδηση που ανακοινώνεται στα ΜΜΕ επηρεάζει σχεδόν καθημερινά τους καταναλωτές σε βαθμό που να προχωρήσουν ή όχι σε αγορά προϊόντων. 

Δες όλες τις προσφορές έως -90% από όλα τα deal sites στο MyDeals.gr!


Όπως λένε οι έμποροι οπωσδήποτε σε μία πολύ κακή χρονιά από άποψη πωλήσεων, οι μέρες των εκπτώσεων είναι μία ανάσα όμως σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο προηγούμενων ετών, το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό.

Και να σκεφτεί κανείς ότι μεγάλο ποσοστό των υποψήφιων αγοραστών περίμενε υπομονετικά την περίοδο των εκπτώσεων προκειμένου να προχωρήσει σε αγορές προϊόντων.

Από τη μία η κακή οικονομική κατάσταση, οι απανωτοί φόροι και οι περικοπές απανωτές στο εισόδημα και από την άλλη οι ταραχές, οι συνεχείς πορείες αλλά και η κακή ψυχολογία του κόσμου, συνθέτουν ένα σκηνικό κάθε άλλο παρά καλό για καταναλωτές και εμπόρους.
Source: Newsbeast.gr

Στήριξη στο διαδικτυακό εμπόριο


Τα δεδομένα της αγοράς ανατράπηκαν με τη ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αλματώδη αύξηση των λιανικών πωλήσεων μέσω διαδικτύου. Βασική αιτία η σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων σε ποσοστό 30% έως και 50% (σε περιπτώσεις προσφορών και εκπτώσεων), που πετυχαίνει ο αγοραστής «σερφάροντας». 

Ακόμη και οι δαπανηρές και ψυχοφθόρες διαδικασίες επιστροφής του ελλατωματικού προϊόντος, οι οποίες οφείλονταν στους κανονισμούς της κάθε εταιρείας και στη διαφορετικότητα της νομολογίας της χώρας, όπου αυτή εδρεύει, για τις on line αγορές, αναμένεται σύντομα να εκλείψουν.

Η νέα ευρωπαϊκή οδηγία περί προστασίας των καταναλωτών, που ψηφίστηκε πρόσφατα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αποσαφηνίζει και απλουστεύει τις διαδικασίες για το εξ αποστάσεως εμπόριο. Ισχύει για τους καταναλωτές σε όλη την ΕΕ και ειδικά για τις αγορές από άλλη χώρα και αποτελεί μεγάλο βήμα για την ανάπτυξη της ενιαίας εσωτερικής αγοράς.

Η οδηγία έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από το καταναλωτικό κοινό, αλλά και τις επιχειρήσεις, αφού η εφαρμογή θα ωφελήσει και τις δύο πλευρές. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Καταναλωτών, Γιώργος Λεχουρίτης, αναφερόμενος στη ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και στη δυναμική της ευελιξίας αυτών των αγορών, χαρακτήρισε την οδηγία για την προστασία των καταναλωτών ως τη σημαντικότερη εξέλιξη στον τομέα του κοινοτικού εμπορίου. Σημείωσε ότι δίδεται έμφαση στην ασφάλεια των καταναλωτών, την ενημέρωση πριν τη σύναψη της σύμβασης σχετικά με τα δικαιώματά τους και τη σαφήνεια από πλευράς των επιχειρήσεων για το νομοθετικό πλαίσιο στην ενωμένη Ευρώπη. Εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα εξαλειφθεί το πλήθος των προβλημάτων που αντιμετώπιζαν οι καταναλωτές αφού συχνά οι παραγγελίες δεν ανταποκρίνονταν στα προσδοκώμενα τους. Τα «λάθη» των επιχειρήσεων, διευκρινίζει, στοίχιζαν ακριβά στους Έλληνες αγοραστές, κυρίως νέους, σε ό,τι αφορά την αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών και εξαρτημάτων. 

Επισημαίνει δε ότι μεταξύ αυτών των επιχειρήσεων «είχαν παρεισφρήσει και διάφορες καταχρηστικές εταιρείες, όπως αυτές με τα πενταψήφια νούμερα, στις οποίες εάν απαντούσες, ακολουθούσε βομβαρδισμός μηνυμάτων με χρέωση του καταναλωτή. Τώρα, η οδηγία περιλαμβάνει και αυτές ενώ δημιουργείται μητρώο επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορείου σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και «μαύρη λίστα» για τους αθέμιτους όρους, που χρησιμοποιούνται στις πωλήσεις εξ αποστάσεως.Για τους καταχρηστικούς όρους και τους κακόβουλους προμηθευτές που ταλαιπωρούν τους αγοραστές από το διαδίκτυο, ιδιαίτερα κατατοπισμένος είναι ο δικηγόρος Βασίλης Τσιότσικας. Στη συνδρομή των νομικών υπηρεσιών του γραφείου του προσφεύγουν συχνά οι καταναλωτές - θύματα των παγίδων της αγοράς, προκειμένου να επιλύσουν διενέξεις με επιχειρήσεις από το εξωτερικό, αλλά και από την Ελλάδα.

«Ανά επιχείρηση ή κράτος ίσχυε διαφορετικός κανονισμός για τις επιστροφές ελαττωματικού προϊόντος, ή μη», σημειώνει ο κ. Τσιότσικας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και προσθέτει: «Οι διαφορές αφορούσαν κυρίως τις προθεσμίες και στο κόστος. Γι αυτό, η νέα οδηγία για την προστασία των 500 εκατ. Ευρωπαίων καταναλωτών ήταν απαραίτητη. Συγχωνεύει, αντικαθιστά και συμπληρώνει τις τέσσερις προηγούμενες, ενώ καθορίζει με απλότητα και σαφήνεια τους όρους της συναλλαγής, οι οποίοι θα είναι κοινοί και στα 27 κράτη-μέλη. Η σημαντικότερη ρύθμιση αφορά την κατοχύρωση διορίας 14 ημερολογιακών ημερών για την επιστροφή της κάθε αγοράς. Σε περίπτωση ελλιπούς ενημέρωσης, το δικαίωμά υπαναχώρησης των καταναλωτών, το οποίο επεκτείνεται και στις ηλεκτρονικές δημοπρασίες, παρατείνεται σε ένα έτος».

Από την πλευρά του ο έμπορος πρέπει να επιστρέψει το τίμημα του προϊόντος στον καταναλωτή εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση. Στο ποσό της επιστροφής περιλαμβάνεται και το κόστος παράδοσης. Γενικά, ο έμπορος αναλαμβάνει τον κίνδυνο για κάθε ζημιά κατά τη μεταφορά, μέχρις ότου το εμπόρευμα περιέλθει στην κατοχή του αγοραστή.

Για την εξάλειψη των κρυφών επιβαρύνσεων, τώρα απαιτείται η ρητή διαβεβαίωση των καταναλωτών ότι αντιλαμβάνονται πως η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται έναντι πληρωμής.





Source: Imerisia.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...