Ηλεκτρονικά Καταστήματα


Διψήφιο μερίδιο αγοράς το getitnow.gr

Το www.getitnow.gr το μεγαλύτερο αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα με προϊόντα τεχνολογίας και όχι μόνο, συμπληρώνει 12 μήνες δυναμικής παρουσίας στην αγορά ελληνικού e-shopping, έχοντας εξυπηρετήσει μέχρι σήμερα περισσότερους από 4.100.000 επισκέπτες. 

Η αρχική επένδυση των 11.000.000€, είναι η μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιήσει ηλεκτρονικό κατάστημα ποτέ στην Ελλάδα. Επένδυση που αποδίδει δυναμικά, καθώς το www.getitnow.gr ήδη έχει κατακτήσει διψήφιο μερίδιο στις ηλεκτρονικές αγορές, με ανοδικές τάσεις παρά την αρνητική γενική μακροοικονομική εικόνα. Η σημαντική του ανάπτυξη μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα οφείλεται στο ότι ακολουθεί πιστά και απαρέγκλιτα, ένα ευέλικτο μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου το οποίο βασίζεται στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, κι όχι των φυσικών καταστημάτων του. 

Στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά κι έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών με την αξιοπιστία και τις έξυπνες επιλογές αγοράς που προσφέρει, με τους ικανοποιημένους πελάτες να ξεπερνάνε σε ποσοστό το 95%, το www.getitnow.gr δεν παύει να εξελίσσεται διαρκώς. Πρόσφατα παρουσίασε δύο πρωτοποριακές για τα ελληνικά δεδομένα υπηρεσίες: την αποκλειστική συνεργασία του με την κορυφαία εταιρεία διεθνώς REEVOO -τον πλέον αντικειμενικό φορέα κριτικών προϊόντων από πραγματικούς αγοραστές από ολόκληρο τον κόσμο- και το μοναδικό getitnow application για iphone και ipad με δυνατότητα ολοκληρωμένης αγοράς προϊόντος μέσω της εφαρμογής και δεκάδες άλλες ευκολίες για τους χρήστες του. Οι δύο αυτές καινοτομίες, έρχονται και ενισχύουν ακόμα περισσότερο το πάθος της ομάδας του www.getitnow.gr για την πρωτοπορία, την ασύγκριτη ποιότητα εξυπηρέτησης πριν, κατά τη διάρκεια της παραγγελίας αλλά και μετά την αγορά και φυσικά τον ενθουσιασμό του πελάτη μέσω μοναδικών υπηρεσιών όπως: η επέκταση εγγύησης (GET EXTRA GUARANTEE), το δικαίωμα της επιστροφής (GET IT BACK), την παρακολούθηση της παραγγελίας, την real time επικοινωνία με το Help Desk (CLICK2CHAT & CLICK2CALL), τα video reviews μέσω του YouTube channel. 

Το καθημερινό μέλημα της εταιρίας για άμεση και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη επιβραβεύθηκε και από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, με το www.getitnow.gr να κατακτά το 1ο Βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση τεχνολογίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών». Στη διαρκώς ανοδική του πορεία, το www.getitnow.gr καταγράφει ιδιαίτερα εντυπωσιακά στοιχεία, καθώς περισσότεροι από 4,1 εκατομμύρια επισκέπτες έχουν πλοηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το ξεκίνημά του μέχρι σήμερα. Με αναγνωρισιμότητα του brand name που υπερβαίνει το 90%, το www.getitnow.gr εξελίσσεται διαρκώς για να προάγει ακόμα υψηλότερα το επίπεδο της ηλεκτρονικής εμπειρίας που προσφέρει. 

Η μεγαλύτερη ποικιλία αμιγώς τεχνολογικών προϊόντων σε συνδυασμό με την αναγνωρισμένη αξιοπιστία των υπηρεσιών του, καθιστούν το www.getitnow.gr την κορυφαία επιλογή στις on line αγορές. 

Το getitnow.gr σε νούμερα: 
Αναγνωρισιμότητα: >90% 
Ικανοποίηση πελατών: >95% 
Επισκέπτες μέσα σε ένα χρόνο: 4.000.000 
Social Media: 9000 εγγεγραμμένους χρήστες στο youtube.com

E-Coins.gr - Νέο e-shop νομισμάτων από τον Ελληνικό Συλλεκτικό Κύκλο

E-Coins.gr λέγεται το νέο e-shop νομισμάτων από τον Ελληνικό Συλλεκτικό Κύκλο που ξεκίνησε την λειτουργία του πριν από λίγες ημέρες!


Ο Ελληνικός Συλλεκτικός Κύκλος, μία από τις κορυφαίες και δυναμικότερες εταιρείες πωλήσεων από απόσταση στην Ελλάδα, δημιούργησε ένα νέο ηλεκτρονικό ιστότοπο, το e-coins.gr, με σκοπό να προσφέρει αποκλειστικά νομισματικές εκδόσεις στους συλλέκτες.Ελληνικά νομίσματα, ξένα νομίσματακαι πολλά άλλα αποκλειστικά στοwww.e-coins.gr 

Το e-coins.gr είναι ο μοναδικός εξειδικευμένος ιστότοπος νομισμάτων στη χώρα μας και παρέχει άψογες υπηρεσίες στους πελάτες του, με μηδέν ρίσκο, χάρη στη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων και χρημάτων, αν ο συλλέκτης δεν μείνει 100% ικανοποιημένος.

Η εταιρεία είναι μέλος της ΕΠΑΜ (Ελληνική Ένωση Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Άμεσου Marketing) και δεσμεύεται από τον Κώδικα Δεοντολογίας της.

Ξεκινήστε λοιπόν σήμερα τις αγορές των αγαπημένων σας συλλεκτικών νομισμάτων στο www.e-coins.gr

Τί κάνει ένας e-Commerce Manager;

Σερφάροντας πριν από λίγο βρήκα ένα ενδιαφέρον άρθρο από ένα αμερικάνικο site το οποίο εξηγούσε αναλυτικά, τί πρέπει να κάνει ένας e-Commerce Manager ή ποιά τα καθήκοντά του σε ένα e-commerce site (που πουλάει είτε προϊόντα είτε υπηρεσίες). Μου άρεσε αρκετά και σας το παρουσιάζω (στα αγγλικά) παρακάτω:


"eCommerce storefronts today come in all shapes and sizes, from large brand-name "click and mortar" sites like Best Buy and Macy's, to pure-plays like Amazon and Dell, to small and medium-sized businesses around the world—and around the corner. But all have one thing in common: A business has to define and manage its eCommerce initiative, and, in particular, have someone in the organization who can properly execute that initiative.

Selecting the eCommerce Manager
A quick search on a popular online job board for "eCommerce Manager" demonstrates that different companies have different ideas about just what an eCommerce manager is. Some businesses believe that eCommerce management is a marketing function, others an IT function; still others see it as a web design and development function.

None of these notions is correct.

For a company's eCommerce initiative to succeed, a different type of manager is needed. In the past, responsibility for a company's eCommerce site sat with the IT engineers and programmers, or with web design and development personnel. A company's eCommerce needs today dictate that the eCommerce initiative sit with a true eCommerce manager.

An eCommerce manager is just that—a manager—involved in launching and running an eCommerce web site from a management perspective. To bring about a successful company eCommerce initiative, the eCommerce manager must be not a programmer, a marketer, or a web developer, but instead someone who is familiar with each of those functions and how to manage the personnel who provide those functions. The eCommerce manager must be familiar with the duties and responsibilities of the IT, web site production, and marketing departments, interfacing with those departments to create and promote the eCommerce side of the business.

Does that mean that the eCommerce manager must know how to perform each of those functions? No. The eCommerce manager's job is to develop the necessary specifications to create and manage the company's eCommerce web site, which requires an understanding of each department's responsibilities and how that department functions in the overall initiative. The job is management, not administration: The eCommerce manager is the eCommerce evangelist for the company, acting as a diplomat to facilitate the various operations of the company to initiate and manage the eCommerce side of the business.

Good eCommerce managers have specific traits:


They hold the company's eCommerce vision.
They're skilled at forming partnerships within the company.
They're able to start new enterprises and recognize new online business opportunities.
They're well organized and can prioritize tasks.
They understand that in eCommerce, "It's the customer, stupid."
They recognize that the success of the eCommerce initiative resides in their responsiveness to customer needs and to moves by the competition.
In other words, it all adds up to customer relationship management (CRM).

Static org charts are out. eCommerce managers must be able to move directly from department to department to facilitate the creation and management of the company's eCommerce web site.

An eCommerce manager's areas of knowledge include eCommerce strategies, technology and capital requirements, online media tactics. A firm grasp of social and legal policies is crucial. eCommerce managers must be learning-obsessed; they learn from their fellow employees and from the competition, and they keep up with the latest eCommerce solution technologies.

The eCommerce manager is responsible for online branding, maintaining freshness and quality of the eCommerce web site, addressing legal matters, promoting the site, and creating a business plan for the eCommerce initiative. But the most important responsibility of the eCommerce manager is to define the company's eCommerce initiative—or redefine it, if the company's objectives have evolved and the site has to deliver a new message to the marketplace.

Source: InformIt

«Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω» φόρους 200 εκατ. δολαρίων λέει Amazon


Η Πολιτεία της Καλιφόρνιας νόμιζε ότι βρήκε μια λύση για τα τεράστια οικονομικά της προβλήματα. Ηλπιζε να συγκεντρώσει 200 εκατ. δολάρια επιβάλλοντας φόρο σε όλες τις εταιρείεςηλεκτρονικού εμπορίου με φυσική παρουσία στην πολιτεία με νόμο που πέρασε τον Ιούνιο.
Ομως υπολόγιζε χωρίς την Amazon.com, μία από τις επιχειρήσεις κολοσσούς του χώρου, η οποία έχει άλλη άποψη. Και τα μέσα να παλέψει για την επιβολή της, μιας και η χρηματιστηριακή της αξία ανέρχεται στα 100 δισ. δολάρια.

Η Amazon μάζεψε το μισό εκατομμύριο υπογραφές που απαιτούνται και ζητά δημοψήφισμα επί του ζητήματος. Κοινώς, ζητά οι Καλιφορνέζοι να αποφασίσουν αν επιθυμούν κάθε φορά που αγοράζουν ένα βιβλίο ή ένα τεχνολογικό γκάτζετ να πληρώνουν συν 8% με 9%. Οι γερουσιαστές λένε ότι αρνείται να στηρίξει τις ανάγκες των πολιτών σε δρόμους, σχολεία και υποδομές αφού δεν θέλει να πληρώνει φόρους.

Η Amazon, από την άλλη, τους προτείνει να τη στηρίξουν κι αυτή θα κατασκευάσει δύο αποθήκες στην Καλιφόρνια δίνοντας δουλειά σε 7.000 ανθρώπους. Οχι αμελητέα πρόταση σε μια πολιτεία με 12% ανεργία. Βέβαια, το πρόβλημα της Amazon δεν είναι η Καλιφόρνια. Είναι πως αν χάσει θα ανοίξει την όρεξη και άλλων πολιτειών για φόρους. Ηδη άλλωστε εκκρεμεί ανάλογη υπόθεση στα δικαστήρια της Νέας Υόρκης.

Source: TaNea.gr

Ελληνικά βραβεία e-Commerce!


Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα απονεμηθούν βραβεία που θα αναγνωρίζουν και θα επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το όνομα αυτών E-Volution Awards!

Σκοπός:
Σκοπός του θεσμού είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών στο χώρο τουηλεκτρονικού εμπορίου.

Στόχος:
Στόχος των εν λόγω βραβείων είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, μέσω της ανάδειξης case studies, τα οποία θα αποτελέσουν οδηγό για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις καθώς και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης τόσο σε B2B επίπεδο όσο και σε B2C.

Τα 15 βραβεία που θα απονεμηθούν είναι:

Συνδυασμός «Ψηφιακού και Φυσικού Καναλιού»
Εμπειρία Πελατών (Customer Experience)
Αξιοποίηση Social Media και Interactive Marketing
Usability
Design – Aesthetics
Ασφάλεια / Τρόποι Πληρωμών
Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Mobile Commerce)
Καινοτομία
Νέα e-Επιχείρηση (εφόσον βγήκε live μετά τις 1/1/2010)
E-Business / B2B
Collaborative e-Commerce
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες (e-Services)
Στρατηγική (Strategy)
Διεθνοποιημένη Επιχείρηση / Υπηρεσία
Υπηρεσίες Κοινωνικής Προσφοράς

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν e-shops, ή προμηθευτές αυτών, από Ελλάδα και Κύπρο. Τα e-shops πρέπει να ανήκουν στους παρακάτω κλάδους:

Tourism / Travel / Leisure / Transport / Shipping
Telecoms & Technology
Media / Entertainment
Financial Services
Retail
Healthcare & Life Sciences
Consumerε Packaged Goods
Άλλοι κλάδοι

Οι συμμετοχές πρέπει να υποβληθούν μέχρι τις 7 Οκτωβρίου 2011, ενώ η τελετή απονομής θα γίνει μέσα στο Δεκέμβριο. Η αξιολόγηση των συμμετοχών θα γίνει από κριτική επιτροπή που περιλαμβάνει εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπους σχετικών φορέων. Την ευθύνη της επιστημονικής υποστήριξης του διαγωνισμού έχει φυσικά το Eltrun.

http://www.evolutionawards.gr/

Στήριξη στο διαδικτυακό εμπόριο


Τα δεδομένα της αγοράς ανατράπηκαν με τη ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αλματώδη αύξηση των λιανικών πωλήσεων μέσω διαδικτύου. Βασική αιτία η σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων σε ποσοστό 30% έως και 50% (σε περιπτώσεις προσφορών και εκπτώσεων), που πετυχαίνει ο αγοραστής «σερφάροντας». 

Ακόμη και οι δαπανηρές και ψυχοφθόρες διαδικασίες επιστροφής του ελλατωματικού προϊόντος, οι οποίες οφείλονταν στους κανονισμούς της κάθε εταιρείας και στη διαφορετικότητα της νομολογίας της χώρας, όπου αυτή εδρεύει, για τις on line αγορές, αναμένεται σύντομα να εκλείψουν.

Η νέα ευρωπαϊκή οδηγία περί προστασίας των καταναλωτών, που ψηφίστηκε πρόσφατα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αποσαφηνίζει και απλουστεύει τις διαδικασίες για το εξ αποστάσεως εμπόριο. Ισχύει για τους καταναλωτές σε όλη την ΕΕ και ειδικά για τις αγορές από άλλη χώρα και αποτελεί μεγάλο βήμα για την ανάπτυξη της ενιαίας εσωτερικής αγοράς.

Η οδηγία έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από το καταναλωτικό κοινό, αλλά και τις επιχειρήσεις, αφού η εφαρμογή θα ωφελήσει και τις δύο πλευρές. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Καταναλωτών, Γιώργος Λεχουρίτης, αναφερόμενος στη ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και στη δυναμική της ευελιξίας αυτών των αγορών, χαρακτήρισε την οδηγία για την προστασία των καταναλωτών ως τη σημαντικότερη εξέλιξη στον τομέα του κοινοτικού εμπορίου. Σημείωσε ότι δίδεται έμφαση στην ασφάλεια των καταναλωτών, την ενημέρωση πριν τη σύναψη της σύμβασης σχετικά με τα δικαιώματά τους και τη σαφήνεια από πλευράς των επιχειρήσεων για το νομοθετικό πλαίσιο στην ενωμένη Ευρώπη. Εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα εξαλειφθεί το πλήθος των προβλημάτων που αντιμετώπιζαν οι καταναλωτές αφού συχνά οι παραγγελίες δεν ανταποκρίνονταν στα προσδοκώμενα τους. Τα «λάθη» των επιχειρήσεων, διευκρινίζει, στοίχιζαν ακριβά στους Έλληνες αγοραστές, κυρίως νέους, σε ό,τι αφορά την αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών και εξαρτημάτων. 

Επισημαίνει δε ότι μεταξύ αυτών των επιχειρήσεων «είχαν παρεισφρήσει και διάφορες καταχρηστικές εταιρείες, όπως αυτές με τα πενταψήφια νούμερα, στις οποίες εάν απαντούσες, ακολουθούσε βομβαρδισμός μηνυμάτων με χρέωση του καταναλωτή. Τώρα, η οδηγία περιλαμβάνει και αυτές ενώ δημιουργείται μητρώο επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορείου σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και «μαύρη λίστα» για τους αθέμιτους όρους, που χρησιμοποιούνται στις πωλήσεις εξ αποστάσεως.Για τους καταχρηστικούς όρους και τους κακόβουλους προμηθευτές που ταλαιπωρούν τους αγοραστές από το διαδίκτυο, ιδιαίτερα κατατοπισμένος είναι ο δικηγόρος Βασίλης Τσιότσικας. Στη συνδρομή των νομικών υπηρεσιών του γραφείου του προσφεύγουν συχνά οι καταναλωτές - θύματα των παγίδων της αγοράς, προκειμένου να επιλύσουν διενέξεις με επιχειρήσεις από το εξωτερικό, αλλά και από την Ελλάδα.

«Ανά επιχείρηση ή κράτος ίσχυε διαφορετικός κανονισμός για τις επιστροφές ελαττωματικού προϊόντος, ή μη», σημειώνει ο κ. Τσιότσικας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και προσθέτει: «Οι διαφορές αφορούσαν κυρίως τις προθεσμίες και στο κόστος. Γι αυτό, η νέα οδηγία για την προστασία των 500 εκατ. Ευρωπαίων καταναλωτών ήταν απαραίτητη. Συγχωνεύει, αντικαθιστά και συμπληρώνει τις τέσσερις προηγούμενες, ενώ καθορίζει με απλότητα και σαφήνεια τους όρους της συναλλαγής, οι οποίοι θα είναι κοινοί και στα 27 κράτη-μέλη. Η σημαντικότερη ρύθμιση αφορά την κατοχύρωση διορίας 14 ημερολογιακών ημερών για την επιστροφή της κάθε αγοράς. Σε περίπτωση ελλιπούς ενημέρωσης, το δικαίωμά υπαναχώρησης των καταναλωτών, το οποίο επεκτείνεται και στις ηλεκτρονικές δημοπρασίες, παρατείνεται σε ένα έτος».

Από την πλευρά του ο έμπορος πρέπει να επιστρέψει το τίμημα του προϊόντος στον καταναλωτή εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση. Στο ποσό της επιστροφής περιλαμβάνεται και το κόστος παράδοσης. Γενικά, ο έμπορος αναλαμβάνει τον κίνδυνο για κάθε ζημιά κατά τη μεταφορά, μέχρις ότου το εμπόρευμα περιέλθει στην κατοχή του αγοραστή.

Για την εξάλειψη των κρυφών επιβαρύνσεων, τώρα απαιτείται η ρητή διαβεβαίωση των καταναλωτών ότι αντιλαμβάνονται πως η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται έναντι πληρωμής.





Source: Imerisia.gr

EBay: Εξαγοράζει GSI για $2.4δις


Η EBay Inc., ιδιοκτήτρια της μεγαλύτερης αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου, συμφώνησε στην εξαγορά της GSI Commerce Inc. έναντι 2,4 δισ. δολαρίων, που θα της προσθέσει υπηρεσίες οι οποίες βοηθουν τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να προβάλουν και να διανέμουν τα αγαθά τους.
Η επενδυτές της GSI θα λάβουν 29,25 δολ. ανά μετοχή σε ρευστό, ένα τίμημα 51% υψηλότερο σε σχέση με την τιμή κλεισίματος πριν την ανακοίνωση της πρόθεσης εξαγοράς.
Ο διευθύνων σύμβουλος της EBay, κ. John Donahoe, δήλωσε ότι με την εξαγορά η εταιρία θα βοηθηθεί στην σύνδεση αγοραστών και πωλητών. Η GSI έχει μακροχρόνια συμβόλαια παροχής υπηρεσιών εμπορικών σχέσεων με το λιανικό εμπόριο και τις επώνυμες μάρκες. 


Τι αγοράζουν οι Έλληνες μέσω Διαδικτύου;

Με μειωμένο ρυθμό αύξησης και με ποσοστό 13,6% αναπτύσσεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, για το χρονικό διάστημα 2009-2010, σε σύγκριση με 18,2%, για το 2008-2009, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή. Το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου, που, κατά το Α΄ τρίμηνο του 2010, πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανέρχεται στο 18,4%.

Ο μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής των αγορών, μέσω του διαδικτύου, για την πενταετία 2006-2010, ανέρχεται στο 20,8%. Παρόλα αυτά, το ποσοστό των χρηστών, που δηλώνουν ότι δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές ή παραγγελίες, μέσω του διαδικτύου, βαίνει μειούμενο. Ειδικότερα, μείωση κατά 14,5% από 82,9% το 2006 στο 70,9% το 2010 εμφάνισε το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου, που έχουν δηλώσει ότι δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου.

Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή, δύο στους τρεις καταναλωτές μέσω του διαδικτύου είναι άνδρες (65,2%)ενώ η συντριπτική πλειοψηφία του 77,4% δεν ξεπερνά την ηλικία των 45 (16-24: 21%, 25-34: 30,3%, 35-44: 26,1%). Αξιοσημείωτη είναι η μεγάλη ποσοστιαία διαφορά, που παρατηρείται, ανάμεσα στους άνδρες και στις γυναίκες, που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές, αφού οι πρώτοι ξεπερνούν τις γυναίκες κατά περίπου 30 ποσοστιαίες μονάδες.

Το 59,5% κάνει ηλεκτρονικές αγορές από εγχώριες επιχειρήσεις.

Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες, που αγοράστηκαν ή παραγγέλθηκαν από το διαδίκτυο, για προσωπική χρήση, κατά τη χρονική περίοδο Απρίλιος 2009-Μάρτιος 2010, είναι, κυρίως, ηλεκτρονικές συσκευές και βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDsκλπ. (28,5%), ταξιδιωτικές υπηρεσίες, όπως εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ. (27,8%) και είδη ένδυσης και υπόδησης-αθλητικά είδη (24,5%).

Τα είδη και οι υπηρεσίες που παρουσιάζουν μεγαλύτερη αύξηση, σε σχέση με το 2009, είναι προϊόντα, όπως λογισμικό για ηλεκτρονικό υπολογιστή, ηλεκτρονικές συσκευές, οικιακά είδη και είδη ένδυσης.

Αν και τα προηγούμενα χρόνια υπηρεσίες, όπως η διαμονή σε καταλύματα, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες και η αγορά εισιτηρίων για εκδηλώσεις (συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις, κινηματογράφο), είχαν τη σαφή προτίμηση όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές, το 2010 εμφανίζουν μια σταθερότητα, ενώ, ειδικότερα, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες εμφανίζουν μείωση κατά 10%. Μείωση καταγράφεται και στην αγορά/παραγγελία ταινιών και μουσικής (DVDs, CDs, βιντεοκασετών κλπ.), αλλά και στην αγορά/παραγγελία παιχνιδιών για ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Ειδικότερα, η ποσοστιαία κατανομή των on-line προϊόντων για αγορές, κατά το χρονικό διάστημα Απρίλιος 2009- Μάρτιος 2010, είναι η εξής:

31,9% του λογισμικού και των παιχνιδιών για ηλεκτρονικό υπολογιστή και αναβαθμίσεων αυτών,

12,1% των βιβλίων, περιοδικών, εφημερίδων και του υλικού ηλεκτρονικής εκμάθησης και

20,6% των ταινιών και της μουσικής.

Στην πλειοψηφία τους, οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές τους από εγχώριες επιχειρήσεις (59,5%), ενώ το 35,3% από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το 21,8% από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

8 στους 10 χρήστες του διαδικτύου λαμβάνουν μέτρα ασφάλειας.

Σε ποσοστό 62% όσοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ανησυχούν για την προσβολή από ιούς, με αποτέλεσμα την απώλεια δεδομένων ή χρόνου, αλλά και για τη λήψη ανεπιθύμητων e-mails (spams) 60,6%. Το χαμηλό ποσοστό (35,2%) ανησυχίας, που καταγράφεται, για την πρόσβαση των παιδιών σε ακατάλληλες ιστοσελίδες ή και την επικοινωνία με "εν δυνάμει" επικίνδυνα άτομα, ύστερα από χρήση του διαδικτύου στην κατοικία, αποδίδεται στο χαμηλό ποσοστό των νοικοκυριών της έρευνας με μέλη παιδιά ηλικίας μικρότερης των 16 ετών, (27% επί του συνόλου των ερωτηθέντων νοικοκυριών). Ενδεικτικά, για την ηλικιακή ομάδα 35-54 ετών, το ποσοστό ανησυχίας αγγίζει το 84,6%.

Ως σημαντικότερα προβλήματα, που έχουν παρουσιαστεί στο χρονικό διάστημα Απρίλιος 2009-Μάρτιος 2010, αναφέρονται η προσβολή από ιούς 34% και η λήψη ανεπιθύμητων e-mails 28,6%. Για την αντιμετώπιση των παραπάνω προβλημάτων, 8 στους 10 χρήστες του διαδικτύου λαμβάνουν κάποιο μέτρο (anti-virus, anti-spam, firewall κλπ.), το οποίο θα τους προσφέρει ασφάλεια στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή τα δεδομένα τους. Τα μέτρα ασφαλείας, που χρησιμοποιούνται περισσότερο, αφορούν, όπως είναι αναμενόμενο, στα προβλήματα, που αντιμετωπίζονται συχνότερα. Έτσι, σε ποσοστό 78,1% χρησιμοποιούνται προγράμματα ελέγχου ύπαρξης ιών ή/και anti-spyware, σε ποσοστό 37,1% τείχη προστασίας (firewall) σε μορφή λογισμικού ή ειδικού εξοπλισμού και σε ποσοστό 22,1% φιλτράρισμα των ηλεκτρονικών μηνυμάτων για την αποφυγή των spam.

Ο γονικός έλεγχος ή το λογισμικό φιλτραρίσματος των ιστοσελίδων, ως μέτρο αποτροπής των παιδιών να επισκέπτονται ακατάλληλες ιστοσελίδες, χρησιμοποιούνται από το 6,7% των χρηστών του διαδικτύου, ενώ 2 στους 10, που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, αναφέρουν ότι κάνουν χρήση κάποιου μέτρου ασφαλείας, χωρίς, ωστόσο, να γνωρίζουν τι περιλαμβάνει το συγκεκριμένο πακέτο, που χρησιμοποιούν. Ενημέρωση (update) στα προϊόντα ασφαλείας, που χρησιμοποιούν, πραγματοποιούν 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου.

Source: Newsbeast.gr

Χριστουγεννιάτικες Προσφορές στο MelinaMay.com!

Μιας που τα Χριστούγεννα πλησιάζουν το μοναδικό ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα προσφορών MelinaMay.com αποφάσισε να σε προετοιμάσει κατάλληλα με τις super Χριστουγεννιάτικες Προσφορές και Εκπτώσεις σε είδη για το σπίτι, προσφορές για δώρα, κούπες, στολίδια και πολλά άλλα!


Μπορεί ο καιρός να μην μας βοηθάει να καταλάβουμε ότι τα Χριστούγεννα φτάνουν με γρήγορους ρυθμούς... αλλά σχεδόν 2 εβδομάδες μας χωρίζουν από τις γιορτές! Χριστουγεννιάτικα στολίδια και διακοσμητικά, κούπες, πιατέλες, κηροπήγια, πιατέλες, μαξιλαράκια και πολλά μοναδικά στολίδια για το δέντρο! 


Επέλεξε τις καλύτερες Χριστουγεννιάτικες Προσφορές του MelinaMay.com για να έχεις να στολίσεις το σπίτι σου με μοναδικά και υπέροχα στολίδια αλλά και να κάνεις δωράκια στα αγαπημένα σου πρόσωπα!


Κάνε κλικ εδώ για να δεις όλα τα Χριστουγεννιάτικα Είδη και Προσφορές!

Alex Ehrmann, MelinaMay.com: Οι «έξυπνες αγορές» ήρθαν για να μείνουν

Πόσο δημοφιλές είναι το e-shopping στην Ελλάδα και τι απαιτείται προκειμένου ένα site να εξελιχτεί σε αγαπημένο προορισμό των καταναλωτών;


Ο Alex Ehrmann, Operations & Marketing Manager τουMelinaMay.com, μιλά για το e-commerce, περιγράφει τις τάσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά και εξηγεί πώς καταφέρνει ένα ελληνικό site, το MelinaMay, να διακριθεί στο παγκόσμιο Mall του Διαδικτύου.

Marketing Week: Πότε άνοιξε τις πύλες του MelinaMay και ποιος ήταν ο ιδρυτικός στόχος που θέσατε;

Alex Ehrmann: Το MelinaMay.com άρχισε τη λειτουργία του τον Φεβρουάριο του 2010. Κύρια επιδίωξή του ήταν να δημιουργηθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εντελώς διαφορετικό από όλα τα άλλα στην ελληνική αγορά, με στόχο να προσφέρει τις χαμηλότερες τιμές στα καλύτερα brands της αγοράς.

Marketing Week: Ποιοι είναι οι κυριότεροι προμηθευτές σας;

Alex Ehrmann: Ξεκινήσαμε κάνοντας focus στην αγορά της ένδυσης/υπόδησης και στα αξεσουάρ και σταδιακά «ανοίξαμε» αρκετές προϊοντικές κατηγορίες όπως είδη σπιτιού, είδη για την κουζίνα, είδη ομορφιάς και spa... μέχρι και gadgets και θήκες για i-Phones. Σημαντικό ρόλο στη διεύρυνση των προϊοντικών κατηγοριών ήταν οι ίδιοι οι επισκέπτες/πελάτες του MelinaMay.com. Αυτοί προτείναν και εμείς ανανεώναμε τις προσφορές μας με τις κατηγορίες αλλά και τα brands, που οι ίδιοι ήθελαν να δουν στο site.

Marketing Week: Σε τι ποσοστό φτάνουν οι εκπτώσεις στο MelinaMay;

Alex Ehrmann: Οι εκπτώσεις μας φτάνουν ακόμα και το -80% σε επώνυμα brands.

Διαβάστε όλη την συνέντευξη εδώ!

To MelinaMay.com Live στην εκπομπή "Πάνω στην Ώρα" στον ALPHA!

To MelinaMay.com Live στην εκπομπή "Πάνω στην Ώρα" στον ALPHA!


Την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου η Ομάδα του MelinaMay.com φιλοξενείται για 2η φορά στον ALPHA και πιο συγκεκριμένα στην εκπομπή "Πάνω στην Ώρα" με το Σπύρο Λάμπρου και την Έλενα Παπαβασιλείου, που προβάλλεται καθημερινά από τις 7:00 έως τις 10:00 το πρωί!

Συντονίσου λοιπόν γύρω στις 07:00-7:30 και θα έχεις την ευκαιρία να δεις την Ομάδα του MelinaMay.com αλλά και τις προτάσεις προϊόντων που θα δείξουμε live σε όλους τους τηλεθεατές του «Πάνω στην Ώρα»!

http://www.melinamay.com/Live-στην-εκπομπή-Πάνω-στην-Ώρα-στον-ALPHA!_a-7578.aspx

2nd Distance Selling & e-Commerce Conference


Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010/ Αμφιθέατρο OTEAcademy, Μαρούσι
Μόλις 10% των Ελλήνων χρηστών του Internet (σε σύνολο 4.000.000) πραγματοποιούν online αγορές ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος βρίσκεται στο 37%. Τι χρειάζεται να γίνει για να συγκλίνει ο δικός μας μέσος όρος με τον ευρωπαϊκό; Είναι έτοιμος ο Έλληνας καταναλωτής να εμπιστευθεί τις online επιχειρήσεις; Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις να προσφέρουν την ολοκληρωμένη εμπειρία, αναγκαία για την απόκτηση εμπιστοσύνης; Υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος -ανθρώπων, διαδικασιών, εμπορικών πολιτικών, νομοθετικών πλαισίων, υπηρεσιών, τεχνολογιών- πριν και μετά από το «κλικ» του καταναλωτή.
 Στόχος του φετινού συνεδρίου είναι να ανακαλύψει αυτόν τον κόσμο αποτελώντας συμμετοχικό πεδίο ανταλλαγής απόψεων, σχολιασμού και γνώσης όλων των εμπλεκόμενων φορέων, οργανισμών και επιχειρήσεων. Ακόμα, να παρουσιάσει μοντέρνες (αλλά και δοκιμασμένες) πρακτικές, καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και σύγχρονες τάσεις από τη διεθνή αγορά. Τέλος, το Συνέδριο στοχεύει να βοηθήσει τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις στη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης και αποτελεσματικής στρατηγικής, η οποία θα δημιουργήσει οφέλη για ολόκληρο τον κλάδο. Διάβασε περισσότερα εδώ: http://www.distanceselling.gr/


Ξεπέρασε τους 1.000.000 επισκέπτες το ηλεκτρονικό κατάστημα προσφορών MelinaMay.com

Ξεπέρασε τους 1.000.000 επισκέπτες το καταναλωτικό κοινό που επισκέφθηκε διαδικτυακά το ηλεκτρονικό κατάστημα προσφορών MelinaMay.com στους 8 μήνες λειτουργίας του.

Το MelinaMay.com, το ηλεκτρονικό κατάστημα που ανέτρεψε τα δεδομένα στον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες, έχουν ήδη επισκεφθεί πάνω από 1.000.000 χρήστες, από τον περασμένο Φεβρουάριο που ξεκίνησε τη λειτουργία του. Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα που ειδικεύεται στην πραγματοποίηση προσφορών για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (5-7 ημέρες), εξασφαλίζοντας τις καλύτερες δυνατές τιμές και προσφορές που φτάνουν έως και το -80% από την αρχική τιμή πώλησης, ενώ οι κατηγορίες των προϊόντων αφορούν είδη ένδυσης, υπόδησης, κοσμήματα, αξεσουάρ και καλλυντικά, καθώς και είδη σπιτιού και ταξιδίου.

Το MelinaMay.com έχει ήδη παγιώσει τη συνεργασία του με 60 τουλάχιστον μεγάλους προμηθευτές στην Ελλάδα, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν πάνω από 150 αυθεντικά επώνυμα brands. Ενδεικτικά, αναφέρουμε τις εταιρείες Alouette, Aslanis Home, Διαχρονική ΑΕΒΕ, Bodytalk, ISC Κυπριανίδης, Cosmos Trade, Lussile, Eastpak, Cook Shop, Frozen Wave, Telemarketing, NewCult και NEF-NEF και τις μάρκες Antik Denim, Billabong, Bodytalk, Brabantia, Crocs, DKNY Jeans, Delsey, Das Home, Eastpak/Lycsac, Vassilis Zoulias, Element, EdHardy, Faith, Firetrap, O’Neill, Sessun, TakeTwo, Tricoteen και Mini Raxevsky.

Ταυτόχρονα, οι επισκέπτες/μέλη του www.MelinaMay.com εξακολουθούν να ενημερώνονται έγκαιρα για όλες τις μελλοντικές προσφορές και να απολαμβάνουν τα αποκλειστικά προνόμια που προσφέρει στα μέλη του το ηλεκτρονικό κατάστημα, όπως κουπόνια, δωροεπιταγές και συμμετοχή σε πρωτότυπους διαγωνισμούς, πάντα με ευκολία στην πλοήγηση, ασφάλεια στις συναλλαγές και την άρτια εξυπηρέτηση πελατών!

MelinaMay.com, Offers you will love!

MasterCard: Εξαγοράζει την DataCash για επέκταση του e-commerce

Την DataCash Group plc, εταιρεία παροχής υπηρεσιών πληρωμών, θα εξαγοράσει η MasterCard Incorporated (MA), έναντι περίπου 333 εκατ. λιρών, σε μια κίνηση σχεδιασμένη να επεκτείνει τις δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου τηςMasterCard.


«Το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό τομέα για την αναπτυξιακή στρατηγική της MasterCard και αυτή η εξαγορά θα μας επιτρέψει να παρέχουμε νέες υπηρεσίες στους πελάτες μας, και θα οδηγήσει τη διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου σε υπάρχουσες αλλά και νέες αγορές», δήλωσε ο AjayBanga, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MasterCard.


Η DataCash προσφέρει διασυνδέσεις που παρέχουν στους ηλεκτρονικούς εμπόρους τη δυνατότητα ασφαλών συναλλαγών σε όλο τον κόσμο. Για το έτος χρήσης, που τελείωσε στις 31 Δεκεμβρίου, η DataCash εμφάνισε έσοδα 36,9 εκατ. λίρες και περιθώριο EBITDA τςη τάξης του 46%.


Η MasterCard εκτιμά πως η εξαγορά θα επηρεάσουν περίπου κατά 0,05 δολάρια τα κέρδη ανά μετοχή του τετάρτου τριμήνου λόγω των αποσβέσεων και του κόστους συναλλαγών.

Η συμφωνία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη Οκτωβρίου.

© Dow Jones Newswires 

Έρευνα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (E-Commerce) στην Ελλάδα (2009)


Σύμφωνα με έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ. ΣΤΑΤ.) [πρώην Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδας (Ε.Σ.Υ.Ε.)] για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα με τίτλο“ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ): Έτος 2009″ [pdf] μολονότι υπήρξε αύξηση το 2009 εν συγκρίσει με το 2008 κατά 18,2% στην αγορά / παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου οι Έλληνες παραμένουν επιφυλακτικοί στην πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών για προσωπική χρήση.

Στους παρακάτω πίνακες παρουσιάζονται τα αγαθά και οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν / παραγγέλθηκαν μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου κατά το διάστημα: Απρίλιος 2008 – Μάρτιος 2009 καθώς και οι λόγοι μη πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών.

Ο πίνακας με τους λόγους μη πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους marketers διότι αν τους λάβουν σοβαρά υπόψη τους τότε θα ξέρουν τι αλλαγές πρέπει να κάνουν στα eshop που διαχειρίζονται.

Για παράδειγμα, είναι ουκ σπάνιο φαινόμενο να υπάρχουν ecommerce websites τα οποία δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη στον επισκέπτη τους με αποτέλεσμα ο τελευταίος να μην αγοράζει online.
Όπως φαίνεται από τον παραπάνω πίνακα, το αίσθημα ασφάλειας ή, καλύτερα, η έλλειψη αυτού είναι από τους πιο ισχυρούς λόγους που σταματάνε έναν επισκέπτη σε ένα ecommerce website από το να αγοράσει online.

Επομένως, αν το eshop δεν εμπνέει εμπιστοσύνη στον επισκέπτη του σχετικά με τη χρήση των προσωπικών του στοιχείων και της πιστωτικής του κάρτας, τις πολιτικές παραλαβής και επιστροφής των προϊόντων, το support που θα έχει και τα συναφή τότε δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη στους υπεύθυνους του website η έλλειψη online αγορών.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.adwords-solutions.gr/2010/09/ecommerce-study-in-greece-2009/#ixzz0ykCTXpz1
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...