2nd Distance Selling & e-Commerce Conference


Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010/ Αμφιθέατρο OTEAcademy, Μαρούσι
Μόλις 10% των Ελλήνων χρηστών του Internet (σε σύνολο 4.000.000) πραγματοποιούν online αγορές ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος βρίσκεται στο 37%. Τι χρειάζεται να γίνει για να συγκλίνει ο δικός μας μέσος όρος με τον ευρωπαϊκό; Είναι έτοιμος ο Έλληνας καταναλωτής να εμπιστευθεί τις online επιχειρήσεις; Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις να προσφέρουν την ολοκληρωμένη εμπειρία, αναγκαία για την απόκτηση εμπιστοσύνης; Υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος -ανθρώπων, διαδικασιών, εμπορικών πολιτικών, νομοθετικών πλαισίων, υπηρεσιών, τεχνολογιών- πριν και μετά από το «κλικ» του καταναλωτή.
 Στόχος του φετινού συνεδρίου είναι να ανακαλύψει αυτόν τον κόσμο αποτελώντας συμμετοχικό πεδίο ανταλλαγής απόψεων, σχολιασμού και γνώσης όλων των εμπλεκόμενων φορέων, οργανισμών και επιχειρήσεων. Ακόμα, να παρουσιάσει μοντέρνες (αλλά και δοκιμασμένες) πρακτικές, καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και σύγχρονες τάσεις από τη διεθνή αγορά. Τέλος, το Συνέδριο στοχεύει να βοηθήσει τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις στη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης και αποτελεσματικής στρατηγικής, η οποία θα δημιουργήσει οφέλη για ολόκληρο τον κλάδο. Διάβασε περισσότερα εδώ: http://www.distanceselling.gr/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...