Τα 24,5 εκατ. Ευρώ έφτασε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο μισό του 2009, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 36% από το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο και διατηρώντας τη δυναμική της μέσα στα τελευταία 2 χρόνια, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που διεξήγαγε το Interactive Advertising Bureau Hellas σε συνεργασία με τα μέλη του.
Χαρακτηριστικά, η αντίστοιχη άνοδος του 1ου μισού 2008 από το 1ο μισό 2007 ήταν 38%.
Σε επίπεδο τριμήνων, το 1ο τρίμηνο 2009 σημείωσε άνοδο 55% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 (52% Q1 07 -> Q1 08) και το 2ο τρίμηνο του 2009 σημείωσε άνοδο 28% σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2008 (28% Q2 07 -> Q2 08).
Σε επίπεδο κλάδων, 1ος κλάδος σε δαπάνη ήταν ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, απορροφώντας το 24% της συνολικής δαπάνης (6 εκατ. Ευρώ), ενώ ακολουθούν ο κλάδος των Τηλεπικοινωνιών με 18,5% της δαπάνης (4,5 εκατ. Ευρώ), ο κλάδος των Καταναλωτικών Προϊόντων με 13,6% (3,3 εκατ. Ευρώ) και ο κλάδος του Λιανεμπορίου με 10,2% (2,5 εκατ. Ευρώ).
Στην 1η πεντάδα εμφανίζεται και η δαπάνη από πολιτική διαφήμιση (7,6% ή 2 εκατ. Ευρώ), ωθούμενη από τις πρόσφατες Ευρωεκλογές.
Η χώρα μας αποτελεί την τελευταία χώρα που επιβεβαιώνει την πανευρωπαϊκή τάση για σταθερή αύξηση της επένδυσης στο Internet, σε μια περίοδο κρίσης για τη Διαφήμιση και την Επικοινωνία.