Εξαιρετικό ενδιαφέρον είχαν τα νέα ερευνητικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο e-Commerce &Distamce selling σχετικά με το e-commerce. Συγκεκριμένα, η κυρία Ξένια Κούρτογλου διευθύνουσα σύμβουλος της Focus Bari, εξήγησε τη δυναμική των καναλιών για αγορά από απόσταση βάσει νέας έρευνας που διενεργήθηκε για λογαριασμό της ΕΠΑΜ.
Η έρευνα εξέτασε τα θέματα :Ελληνας και η τεχνολογία, αγορές από απόσταση, βασικές συνήθειες καταναλωτών, τάσεις και απόψεις. Βασικό συμπέρασμα του πρώτου θέματος ήταν η ταχύτατη ανάπτυξη που παρατηρείται από το 2001 μέχρι το 2009 στους Ελληνες: Για την κατοχή κινητού τηλεφώνου (που φτάνει στο 93% ), στον χειρισμό Η/Υ (ποσοστό 58%), ενώ 50% από αυτούς χρησιμοποιούν το Internet και 34% των ελληνικών νοικοκυριών έχουν υπηρεσίες Double/Triple Play και τέλος 11% των Ελλήνων έχουν κάνει τουλάχιστον μία αγορά online τους τελευταίους 6 μήνες έναντι ποσοστού 2% το 2001.
Ενδιαφέρον παρουσίασε και η έρευνα του εργαστηρίου ηλεκτρονικού επιχειρείν - Eltrun του ΟΠΑ αναφορικά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα της κυρίας Κατερίνας Πραματάρη επίκουρη καθηγήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η ΕΠΑΜ
Σημειώνεται ότι η ΕΠΑΜ είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που στόχο έχει την εκπροσώπηση των μελών της απέναντι στην κοινωνία, τις αρχές, τις συνδικαλιστικές οργανώσεις και τις οργανώσεις των καταναλωτών. Αντιπροσωπεύεται στο εξωτερικό από την European e-Commerce and Mail Order Trade Association (ΕΜΟΤΑ) καθώς και τη Federation of European Direct and Interactive Marketing (FEDMA).
ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΛΣ
Ιδιαίτερη στιγμή του συνεδρίου ήταν η συζήτηση σε panel με τίτλο «Οι προκλήσεις, οι προοπτικές ανάπτυξης και τα οφέλη του distance selling στην ελληνική αγορά» στο οποίο συμμετείχαν τα ιστορικότερα στελέχη και εταιρείες της αγοράς κκ.: Ιωάννης Κουρνιώτης πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Telemarketing, Δημήτρης Αλεξάς γενικός διευθυντής της Mailink, Σπύρος Κουτσουλιανός γενικός διευθυντής της La Redoute Hellas, Jean Paul Ehrmann διευθύνων σύμβουλος του Ελληνικού Συλλεκτικού Κύκλου και Κωνσταντίνος Πετεινάρης διευθυντής E-commerce της Madeleine-Quelle.
Ενδιαφέρον παρουσίασε και η έρευνα του εργαστηρίου ηλεκτρονικού επιχειρείν - Eltrun του ΟΠΑ αναφορικά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα της κυρίας Κατερίνας Πραματάρη επίκουρη καθηγήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η ΕΠΑΜ
Σημειώνεται ότι η ΕΠΑΜ είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που στόχο έχει την εκπροσώπηση των μελών της απέναντι στην κοινωνία, τις αρχές, τις συνδικαλιστικές οργανώσεις και τις οργανώσεις των καταναλωτών. Αντιπροσωπεύεται στο εξωτερικό από την European e-Commerce and Mail Order Trade Association (ΕΜΟΤΑ) καθώς και τη Federation of European Direct and Interactive Marketing (FEDMA).
ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΛΣ
Ιδιαίτερη στιγμή του συνεδρίου ήταν η συζήτηση σε panel με τίτλο «Οι προκλήσεις, οι προοπτικές ανάπτυξης και τα οφέλη του distance selling στην ελληνική αγορά» στο οποίο συμμετείχαν τα ιστορικότερα στελέχη και εταιρείες της αγοράς κκ.: Ιωάννης Κουρνιώτης πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Telemarketing, Δημήτρης Αλεξάς γενικός διευθυντής της Mailink, Σπύρος Κουτσουλιανός γενικός διευθυντής της La Redoute Hellas, Jean Paul Ehrmann διευθύνων σύμβουλος του Ελληνικού Συλλεκτικού Κύκλου και Κωνσταντίνος Πετεινάρης διευθυντής E-commerce της Madeleine-Quelle.