To ASOS, ένα από τα μεγαλύτερο ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας στον κόσμο, εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία που επιτρέπει στους πελάτες να παραλάβουν τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει από ένα δίκτυο 4.500 τοπικών καταστημάτων, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Αυτό είναι ένα βήμα για την επέκταση της Multi-Channel στρατηγικής της εταιρείας που στόχος της, πάνω απ 'όλα, θα είναι να διευκολύνει την παράδοση και παραλαβή των παραγγελιών από πελάτες.
Η νέα υπηρεσία θα προσφέρεται σε συνεργασία με την Collect +. Η παραγγελία θα φτάνει στο επιλεγμένο κατάστημα και ο πελάτης θα ειδοποιείται μέσω e-mail ή SMS.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία περιορίζεται στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.