Στα 17 εκατ. ευρώ η online display διαφημιστική δαπάνη


Τα 17 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη για το τρίτο τρίμηνο του 2012, επανερχόμενη στα μεγέθη του αντίστοιχου περσινού τριμήνου, διατηρώντας το ύψος των επενδύσεων παρά την ύφεση, σύμφωνα με τα στοιχεία του IAB Hellas.

Ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών συνεχίζει να αντικατοπτρίζει το 25% των επενδύσεων, ενώ σημαντικότατη παραμένει η συμβολή του κλάδου των Καταναλωτικών Αγαθών. Για δεύτερη χρονιά, οι επενδύσεις των πρώτων εννέα μηνών του έτους ξεπερνούν τα 50 εκατομμύρια ευρώ. Διευκρινίζεται πως η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.


Display Advertising (Q3/12) Ανά κλάδο
Κλάδος Ευρώ (‘000s) Μερίδιο
Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες 4.224 25%
Τηλεπικοινωνίες 3.263 20%
FMCG Συνολικά 2.974 18%
Ψυχαγωγία και διασκέδαση 1.513 9%
Retail & Retail Marketing 1.395 8%
Αυτοκινητοβιομηχανία 757 5%
Ταξίδια & Μεταφορές 722 4%
Τεχνολογία & καταναλωτικά ηλεκτρονικά 673 4%
Εκπαίδευση 588 4%
Επιχειρηματικές υπηρεσίες 166 1%
Κυβέρνηση & Φορείς 115 <1 p="p">Κατασκευές & Δόμηση 102 <1 p="p">Επιχειρήσεις Κοινής Ωφελείας 93 <1 p="p">Property 8 <1 p="p">Recruitment 1 <1 p="p">
Πηγή: ΙΑΒ Hellas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...