Μετά τις δύο επιτυχημένες διοργανώσεις και την ανταπόκριση του κλάδου, η Boussias Communications, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN με την υποστήριξη της ΕΠΑΜ διοργανώνουν για τρίτη χρονιά, τα e-volution awards 2014.
Την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013, στις 7:30 μ.μ. στο Athenaeum Intercontinental, θα πραγματοποιηθεί η τελετή απονομής των βραβείων. Για τρίτη χρονιά, συγκεντρώνουμε όλη την αγορά και βραβεύουμε τις πιο καινοτόμες & σύγχρονες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το: www.e-volutionawards.gr
Συμμετέχοντας λαμβάνετε μέρος στο μοναδικό διαγωνισμό που επιβραβεύει τις πιο καινοτόμες και σύγχρονες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Η διάκριση αποτελεί σημαντική αναγνώριση και επιβράβευση της δουλειάς σας αλλά και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Στα e-volutionAwards 2014, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή όλες οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα που είτε δραστηριοποιούνται, σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν ή προμηθεύουν επιχειρήσεις στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και εδρεύουν στην Ελλάδα.
Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία έχει το δικαίωμα να υποβάλλει συμμετοχή σε όσες κατηγορίες επιθυμεί από τις παρακάτω:
1. Εφαρμογή B-C Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Εφαρμογή ή/και υπηρεσία B-C που έχει διακριθεί στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία, σε καινοτομία/πρωτοτυπία ή/και σε μέγεθος αγοράς/πωλήσεις.
2. Εφαρμογή Β-Β Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Εφαρμογή ή/και υπηρεσία B-Β (προς προμηθευτές ή πελάτες) που έχει διακριθεί στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία, σε καινοτομία/πρωτοτυπία ή/και σε μέγεθος αγοράς/πωλήσεις.
3. Εφαρμογή C-C Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Εφαρμογή ή/και υπηρεσία C-C που έχει διακριθεί στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία, σε καινοτομία/πρωτοτυπία ή/και σε μέγεθος αγοράς/πωλήσεις.
4. Εφαρμογή G-C Ηλεκτρονικού Επιχειρείν
Εφαρμογή ή/και υπηρεσία G-C που αυτοματοποιεί και απλοποιεί με ηλεκτρονικό τρόπο τις συναλλαγές μεταξύ κυβερνητικών οργανισμών και επιχειρήσεων/πολιτών.
5. Ηλεκτρονική Αγορά (e-Marketplace)
Ηλεκτρονικός ενδιάμεσος που προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες συναλλαγών σε περιβάλλον B-B, B-C ή C-C. Η ηλεκτρονική αγορά μπορεί να ολοκληρώνει πλήρως τη συναλλαγή ή να προσφέρει έναν οικονομικό χώρο συνάντησης.
6. AffiliateSite
Contentsite που έχει αξιοποιήσει με τον βέλτιστο τρόπο το affiliatemarketing ώστε να δημιουργεί έσοδα για merchants & advertisers.
7. Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (MobileCommerce)
Εφαρμογή και ψηφιακή πρακτική που αφορά στην αξιοποίηση του mobile/tablets σε στρατηγικές ηλεκτρονικού επιχειρείν και συναλλαγές on-the-go.
8. Συνδυασμός Ψηφιακού και Φυσικού Καναλιού
Επιχείρηση που συνδυάζει αρμονικά και συμπληρωματικά το ηλεκτρονικό επιχειρείν με το «παραδοσιακό» μοντέλο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας (π.χ. φυσικό κανάλι).
9. Εμπειρία Πελατών
Ενέργειες, εργαλεία και πρακτικές που αφορούν στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας του πελάτη όταν επισκέπτεται το site (π.χ. προσωποποίηση προσφορών, υποστήριξη real-time, εξατομίκευση).
10. Εξυπηρέτηση Πελατών
Ενέργειες, εργαλεία και πρακτικές που αφορούν στην εξυπηρέτηση του πελάτη μετά την πώληση (π.χ. παράδοση προϊόντων, επιστροφή προϊόντων).
11. Redesign – Relaunch
Site που ανασχεδιάστηκε εικαστικά και λειτουργικά και λανσαρίστηκε εκ νέου.
12. Usability
Εργαλεία, λύσεις και πρακτικές που διευκολύνουν την πλοήγηση του χρήστη στο site και γενικότερα την εκπλήρωση/ολοκλήρωση των παραγγελιών/αιτημάτων και όλης της εμπειρίας αγορών.
13. Design-Aesthetics
Πρωτότυπες σχεδιαστικά ιδέες και λύσεις που αφορούν στο interface του website.
14. SocialMediaStrategy
Ενέργειες και πρακτικές επικοινωνίας και προβολής μέσω socialnetworks και communitysites (π.χ. Facebook, Twitter, YouTube, Blogs), για την προώθηση και πώληση υπηρεσιών/αγαθών.
15. Καινοτόμο Διαδραστικό Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Καινοτόμες πρακτικές μάρκετινγκ που αξιοποιούν τα ψηφιακά μέσα και επιτρέπουν την διάδραση και προσωποποίηση με τον καταναλωτή μέσω CRM, gamification, brandengagement κ.α.
16. CPCCampaign
Διαφημιζόμενος που έχει κάνει την πιο αποτελεσματική καμπάνια cpc (adwords, fbads, linkedinads κ.α.) όσον αφορά στους στόχους που έθεσε για την προώθηση/πώληση υπηρεσιών/αγαθών. Ιδιαίτερη σημασία έχει η υποβολή στοιχείων που δικαιολογούν την υποψηφιότητα όπως ROMI, στρατηγική, κ.α.
17. E-mailMarketing Καμπάνια
Βέλτιστη πρακτική στην εφαρμογή e-mailmarketing τεχνικών, όπως personalization, βελτίωση μετρικών deliverability, openrates, CTRs και conversion.
18. Search Engine Optimization (SEO) / Search Engine Marketing (SEM)
Τρόποι και μέθοδοι marketing που έχουν στόχο την προσέλκυση επισκεπτών στο e-commercesite. Διακρίνονται η αποτελεσματικότητα και η καινοτομία.
19. Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν
Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και πρακτικές (συγκρινόμενα με αντίστοιχα του εξωτερικού) που «κάνουν τη διαφορά» στο ηλεκτρονικό επιχειρείν για την εταιρεία που τα αξιοποιεί.
20. Νέα e-Επιχείρηση
Επιχειρηματικά μοντέλα, με βάση το ηλεκτρονικό εμπόριο, που αναπτύχθηκαν από το 2012 και μετά και γνώρισαν την επιτυχία σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω μετρικές: έσοδα, πελάτες, μερίδια αγοράς, ανάπτυξη, μείωση ανεργίας, αξιοποίηση τοπικών ιδιαιτεροτήτων κ.α.
21. Ψηφιακή Στρατηγική (e-Strategy)
Επιχειρηματικά μοντέλα, ενέργειες και πρακτικές ως μέρος μιας οργανωμένης ψηφιακής στρατηγικής που προσδίδουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και μακροπρόθεσμο στρατηγικό πλάνο στην ηλεκτρονική επιχείρηση.
22. Διεθνοποιημένη e-Επιχείρηση
Επιτυχημένες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην εξωστρέφεια και την εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών εταιρειών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.
23. Collaborativee-Commerce
Ενέργειες, συστήματα και πρακτικές που οδηγούν σε συνεργατικό τρόπο δράσης (logisticsmanagementsystems, e-logistics, webbasederp, advancedplanning & scheduling κ.ά.) μεταξύ επιχειρηματικών εταίρων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
24. Τεχνολογική Καινοτομία
Επιτυχημένα e-commerce και e-businesssites που ενσωματώνουν τεχνολογική καινοτομία, που τους προσδίδει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
25. Υπηρεσίες Κοινωνικής Προσφοράς
Υπηρεσίες που προσφέρονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά και σχετίζονται με κοινωνική προσφορά (π.χ. βοήθεια συνανθρώπων, ακτιβισμός, ανεργία) και σε εθελοντική βάση.
26. Location Based Application
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το: www.e-volutionawards.gr