Πριν συμπληρώσει ένα χρόνο ζωής, το Stylewatch.gr αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα γυναικεία online μέσα, χάρη στo πρωτότυπο περιεχόμενο που παράγει αλλά και τις δημιουργικές ενέργειες προβολής που υλοποιεί για τους διαφημιζόμενους. Το καλοκαίρι που μας πέρασε ένας μοναδικός διαγωνισμός ξεσήκωσε τον κόσμο του internet, αποκαλύπτοντας τη δυναμική που μπορεί να έχουν οι δημιουργικές προτάσεις που υλοποιούνται online.
Μία «μάχη» στο Facebook με έπαθλο ένα ζευγάρι παπούτσια Manolo Blahnik, τα λατρεμένα παπούτσια της Κάρι του Sex & The City, ήταν η αφορμή για να δημιουργηθεί μεγάλο buzz γύρω από το fashion portal Stylewatch.gr, το οποίο εμπνεύστηκε το διαγωνισμό.
Το Stylewatch.gr τοποθετείται ως το διαδικτυακό hotspot όπου συναντιούνται όλες οι φυλές, οι τάσεις και τα διαφορετικά «πρόσωπα» της μόδας. Το Stylewatch.gr, το οποίο ανήκει στην εταιρεία Προοπτική Συμμετοχών, παρουσιάζει online πάνω από 150 πασαρέλες ελλήνων και ξένων σχεδιαστών, αναλύσεις και πρακτικές συμβουλές από ειδικούς, ζώδια με «στυλ» και μια διαρκώς ενημερωμένη boutique με τα πιο hot αντικείμενα της αγοράς! (marketingweek.gr)